*Pov. Ness*
Dzisiaj ten dzień. 1 września, rozpoczęcie szkoły. Wstałam z łóżka zakładając moje puchate kapciochy. Zeszłam na dół, do kuchni. Mama była jak zawsze w pracy. Przestanę o tym wspominać, bo jest tak zawsze.
Zjadłam musli z owocami i wróciłam do pokoju. Wybrałam strój na dziś i poszłam do łazienki w celu ubrania się.
Nie miałam zamiaru się stroić. Wyglądam znośnie. Schowałam telefon do torebki i zaczęłam myć zęby. Usłyszałam dzwonek do drzwi. Zeszłam powolnie ze schodów. Spojrzałam przez wizjer. Hunter! A ja znowu ze szczoteczką! Pobiegłam do łazienki, wyplułam pastę i wypłukałam usta. Wróciłam do drzwi.-Oo, Hunter! Nie spodziewałam się Ciebie.
-No widzisz, mogę wejść?
-Tak, jasne. Tylko wiesz jeszcze się szykuję na rozpoczęcie.
-Spooko.
Hunter wyglądał naprawdę przystojnie.
Jego włosy były rozrzucone na wszystkie strony. Biała koszula idealnie do niego pasuje!
Chłopak chyba zauważył, że mu się przyglądam, ponieważ spuścił wzrok i się zaczerwienił. Zaśmiałam się i wróciłam do łazienki w celu poprawienia makijaży. Wzięłam tusz i nałożyłam go na rzęsy. No i to by było na tyle...
Zeszłam do chłopaka. Uśmiechnął się na mój widok i wstał z kanapy. Ruszyliśmy do drzwi. Zamknęłam dokładnie drzwi.
Droga minęła szybko i w ciszy, przyjemnej ciszy. Czułam motyle w brzuchy, gdy znaleźliśmy się przed drzwiami do szkoły.
Przepraszam, że dzisaj taki krótki, ale nie mam ostatnio na nic czasu.
ImFuckingQueen
CZYTASZ
First Love | MAGcon Fan-Fiction
FanfictionZwykła dziewczyna, Sławni chłopacy, Wspólna przygoda.