Cześć!
Przedstawię się: jestem nastolatką z włosami, które przypominają te Lici*, noszę okulary, prowadzę dwa blogi, uwielbiam czytać, rysować, słuchać muzyki oraz pisać. Gram w piłkę nożną i jeżdżę na rowerze. Moje ulubione anime to Hetalia, Death Note, Ao no Exorcist. Moimi ulubionymi przedmiotami są angielski, polski i historia. Niezbyt lubię matmę. Jestem introwertyczką.
Coś o Hetalii: Wielu z Was zapyta- Co to jest Hetalia? Jest to anime na podstawie mangi o tym samym tytule. Występują w nim personifikacje krajów świata. Jest to parodia. Przedstawia losy świata w humorystyczny sposób, a uosobienia państw odpowiadają stereotypom na całym świecie. Dla przykładu dam Feliksa, czyli hetaliowego Polskę (tak, Polska w tym anime to chłopak). Feliks niczym się nie przejmuje, dopóki nie jest już za późno. Uwielbia paluszki, kocha konie i kucyki oraz jest bardzo wkurzający. Czy wszyscy Polacy tacy są? Z pewnością nie. Dlatego mój Feliks będzie trochę bardziej polski, bo opisany przez Polkę. Ale jak już wcześniej pisałam- to tylko stereotypy!
Na temat historii: na pewno nie wszystkie fakty historyczne będą utaj opisane. A że nie jestem maszyną, niektóre rzeczy będą mniej lub bardziej odbiegać od rzeczywistości. Proszę mi tego nie wypominać na każdym kroku! Odnotuję każdy uprzejmy komentarz i spróbuję się poprawić. Wracając do historii. Opowiadania o takiej tematyce będą podzielone na dwie części: pierwsza- co się działo w tamtym czasie, opisy uczuć Feliksa, trochę akcji- typowe opowiadanie fanowskie. Druga część będzie się składać z kilku ważniejszych informacji, oraz krótkiego wierszyka lub zadania, które pomoże zapamiętać daty lub ważnych ludzi.
To chyba tyle. Jakby ktoś miał pytania, proszę pisać. Nie gryzę :-)
P.S. Okładka wykonana przeze mnie, rysowana własnoręcznie.
*Licia - tak Polska zdrobniale mówi na Litwę. W oryginale wygląda to Liet- od Lietuva.
Zdjęcia postaci:
Feliks Łukasiewicz - Polska
Toris Laurinaitis - Litwa
Alfred F. Jones - Ameryka
Arthur Kirkland - Anglia
Gilbert Beilschmidt - Prusy
Ludwig Beilschmidt - Niemcy
Ivan Braginski - Rosja
Romano i Feliciano Vargas - Włochy Południowe i Włochy Północne
W razie, gdyby ktoś chciał dowiedzieć się czegoś więcej- zapraszam na stronę http://pl.hetalia.wikia.com/
CZYTASZ
Felkowe historie [APH]
FanfictionWitaj u progu historii o Twoim zafelistym kraju! Pozwól, że zadam Ci kilka pytań: 1. Lubisz historię? Interesujesz się nią? 2. A może nienawidzisz jej z całego serca? Nie możesz zapamiętać tych wszystkich dat, ani co takiego niezwykłego zrobił Miesz...