Rozdział 11

114 8 0
                                    

#Powrót przeszłości#

*Camilla*

Wróciliśmy właśnie do domu . Komórka Leo nagle zawibrowała ,
a chłopak popatrzył w wyświetlacz i ... Kopara mu opadła .

- Devries coś się stało ? - zapytałam trochę wystraszona.

- Nieeee - przeciągnął - to nic takiego .

- Na pewno? - chciałam się upewnić .

- Tak - krzyknął pewnie . Ja tylko wypuściłam głośno powietrze i ruszyłam do swojego pokoju .

*Charlie*

Dlaczego te głupie łzy mi popłynęły ? Jej widok i świadomość , że nie jest moja i siedzi na kanapie wtulona w chłopaka , który nie jest mną , po prostu boli...

Ruszyliśmy do swoich pokoi . Ja i Zack wzieliśmy gościnny , Mia i Beryl rodziców Toma , który miał razem z Alice mieć swój . Lepiej do nich nie zaglądać ...

Z samego rana ruszyliśmy , każdy do swojego domu . Wszedłem do środka i od razu pobiegłem do siebie . Położyłem się i natłok myśli zaatakował , dzięki czemu szybko zasnąłem.

- Obudź się już - usłyszałem cichy szept i poczułem jak ciepłe powietrze dmucha mi w twarz . Otworzyłem oczy i ...

*Leondre*

No i stało się dostałem od niej wiadomość . Przecież minęło tyle czasu . Była już 9 , a ja szybko zwlokłem się z łóżka i zbiegłem na dół do kuchni . Przy stole siedziała Cami , wcinając tosty z marmoladą . Przytuliłem ją.

- Witaj księżniczko - uśmiechnąłem się promiennie zabierając z jej talerza jedną z kromek - uśmiechnąłem się łobuzersko i przytuliłem .

- Hej - cmoknęła mnie w polik .

- Uwaga , mówię czystą prawdę . Jesteście mega słodcy - ni stąd ni z owąd za nami pojawiła się mama dziewczyn .

- Dzień dobry - uśmiechnęła się pogodnie Cami - Leooo , chodźmy gdzieś , gdziekolwiek - zwróciła się do mnie .

- To może kino ? - zaproponowałem .

- Okey - pobiegła na górę i wróciła już przebrana.

Po chwili staliśmy już pod salą

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po chwili staliśmy już pod salą . Wybraliśmy film Dziewczyna z portretu . Usiedliśmy na samej górze i zaczęły się reklamy . Dziewczyna położyła rękę na moim pewnie wygodnym ramieniu i przymknęła oczy . Wyglądała tak słodko , że od razu zrobiłem nam selfie i ustawiłem jako tapetę . Zaczął się seans więc niechętnie ją obudziłem . Film był mega nudny , więc przez cały czas patrzyłem na dziewczynę . Ona to zauważyła i lekko zarumieniła . Zbliżyłem swoją twarz , a ona zakryła ją dłonią . Zaśmiałem się cicho. W końcu na ekranie pojawiły się napisy końcowe , a my opuściliśmy salę .

Bars & Melody _ I FadedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz