LA ❤

86 4 0
                                    

Dziękuję za nominacje Inna_Autorka

Ps nominowałaś każdego , kto czyta 😂👊

1. Jak masz na imię ?

Na początku to było konto Karoliny , ale długo tu nie zabalowała i dała je mi i to ja zaczełam pisać . My name is Gaba 😘.

2. Wygrałaś kiedykolwiek jakiś konkurs ?

No pewnie . Kocham konkursy . Ale było ich tak dużo ... Ostatnio 2 miejce w plastycznym , wyróżnienie w plastycznym , 9 w religijnym ( na 140 😂 ) , 2 miejsce zawody w kosza ( nie lubię , wolę siatkę ) itd....

3. W jakim mieście mieszkasz ?

Wieś koło Łańcuta 😜

4. Masz jakiegoś zwierzaka ?

Miałam wilczura i dalmatyńczyka oraz króliki ❤. Aktualnie nie 😥

5. Czytasz moje opowiadanie , jeśli tak podoba Ci się ?

Czytam ❤ I nie mogę przestać . Są śmieszne scenki i zamaskowane uczucia głównej bohaterki G ( Glorii ). Jest naprawdę ciekawe , a ty masz ogromny talent kochana 😘

6. Ile masz lat ?

We wrześniu skończę 14 😱

7. Twoje hobby ?

Czytanie i pisanie blogów / książek , fotografia , muzyka ❤❤❤ , siatka , siatkówka plażowa , piłka nożna , granie w chińczyka 😏 , podchody 😂 i śmianie się , granie na x-boxie , tenis .

8. Jesteś typem samotnika , czy raczej wręcz przeciwnie ?

Nie lubię być w centrum uwagi i wolę robić większość rzeczy sama , ale najpiękniejsze i najfajniejsze chwile zawsze są z moją jedyną prawdziwą przyjaciółką ❤ ( Niech ta osoba czuje się wyrużniona 😂😗😘 ).

Nominuję: Kavka001 , xKusiax , wiku200 i _julliaa_ .

Pytania :
1. Ile masz lat ?
2. Jakie opowiadania chętnie byś polecała?
3. Jakich masz idoli ?
4. Gdybyś miała możliwość , to byś poleciała w kosmos ?
5. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie ?
6. Jakie masz hobby ?
7. Opisz siebie 5 przymiotnikami.

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Rose

Bars & Melody _ I FadedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz