Multimedta Karakterler
Aşağıda da tanıtımı var :))
Telefonumun çalması ile arayana baktığım da eve yine geç kaldığımı anlamıştım.Okuldan son iki dersi asıp,yakın arkadaşım Deniz'in evinin yakınlarında ki parka gitmiştim.Israrla çalan telefonumu fark edip simgeyi yeşil yere kaydırdım ve''Alo,efendim anne?'' dedim bıkkınlıkla.Annem ise kızgın bir sesle ''Neredesin sen? Saat kaç oldu haberin var mı? Yemek yiyeceğiz,Denizlerde gelecek çabuk geliyorsun!'' dedi ve o dıııt,dıııt,dıııt sesini duydum. Sıralamıştı bütün cümleleri işi bitince de kapamıştı,bir de soruyor 'neredesin' diye nasıl cevap veriyim yahu? Kendi iç sesimle konuşmayı bırakıp çantamı ve ince siyah hırkamı da alıp eve doğru yürümeye başladım.
Eve geldiğimde elimi sakin ama yavaş bir şekilde siyah zile doğru götürdüm.Basmaya cesaretim yoktu babam yine kızacaktı.Artık alışmalıydı. Ah! evet söylemeyi unuttum. Babamı şöyle tanıtayım;
Doruk Soyözer. Babam her zaman yaptıklarını,işini,ailesini,sevdiklerini önemseyen bir adam olmuştur.Onu tanıyan herkes severdi ama ben konusunda biraz korumacıydı.Evet biraz başıma buyruk takılıyor olabilirdim ama yakınlarım beni severdi.Her neyse, babam Soyözer holdingde patron ve Haluk Amca - Deniz'in Babası - onun yanında çalışıyor. Bunlar böyle uzar gider.
Kapının ziline basarken kapı aralandı ve kapının ardından bana bakan bir adet yabancı.Yabancı olan kişi bir adım geriye kayarak bana geçmem için yol açtı ben ise tepkisiz bir halde geçtim.Ardımdan kapının kapanma sesi ve adım sesleri geliyordu.İçeri girdimde salonun bir köşesine ayrılmış geniş,büyük ve dikdörtgen tahta yemek masasına bir göz atıp ''Hoşgeldiniz,afiyet olsun'' dedim ve gülümsedim.Deniz beni anlamış olucak ki 'ben doydum,afiyet olsun' gibi bir şeyler söyledi.Açıkçası pek takmadım.
Merdivenleri çıkarken Deniz bana ''Nerde kaldın kızım,daha dedikodu yapıcaz'' dedi ve güldü.Biliyordu ben dedikodu sevmem -hey! Ben anormal bir kızım!- bende küçük bir gülücük attım.
Deniz'e seslenerek ''Siz balkona çıkın,iki dakikaya üstümü değiştireyim,geliyorum'' dedim ve siyah bir etek,bordo bir tişört -önü bağlamalı- ve siyah bir ayakkabı giyerek odamdan çıkıp balkona doğru ilerledim. Deniz ve yabancı kişilik muhabbete dalmış beni görmemişlerdi bile.''Öhm,öhm'' diyerek dikkatleri üstüme çektim.Ve gülümsedim.Daha sonra Deniz ilk konuşmayı başlatarak ''Bak Eylül,bu kuzenim Giray'' dedi ve Giray'ı dürterek ''Kalksana olum'' dedi sahte bir gülücük atarak. Bende nezaketen elimi uzatıp 'Merhaba,memnun oldum' gibi cümleler kurdum.
Deniz ile Giray konuşurken elime telefonumu alıp sosyal medyama girdim ve 'mutluyuz da bizim mi haberimiz yok?' diye bir tweet attım. Ardından bir kaç beğenme gelince sosyal medyamı ve internetimi kapadım. Saat 00.06 olmuş ve Haluk Amcalar hala kalkmamış,derin bir sohbete dalmışlardı. Ben ise sıkıntıdan,Deniz ile Giray ise gülmekten patlayacaklardı.Deniz arada beni lafa sokmaya çalışıyor ama ben ısrarla onlara katılmak istemiyordum.Bu yüzden 'Fısıltı'yı elime alıp 298.sayfasını açtım ve okumaya başladım.Ve mavi kalemimi masadan alıp sakin bir hareketle altını çizdim.''Senin için her şey bir şakadan ibaret değil mi?''Dilini bir kez daha dudağına bastırdı.''Her şey değil.'' ''Mesela?'' ''Sen.''
Kitabı biraz daha okuduktan sonra kapı çaldı ve aralandı.''Deniz ve Ege hazırlanın,gidiyoruz.'' dedi Meliha Teyze.Deniz eve Ege sohbetlerini yürürken de devam ettirirken bende fino köpeği misali takip ediyordum onları.Çıkış kapısına gelince 'güle güle,yine gelin,sizde gelin vs.' sözler,cümleler kuruldu.Deniz'i öptüm ve ''İyi geceler Ukala'' dedim.''Sana da iyi geceler Şımarık.''dedi.Bende hemen odama geçtim ve ayıcıklı pijamalarımı giydim,uyudum.
Karakter Tanıtımı
Eylül Soyözer: Sarı uzun saçları,mavi gözleri ile mükemmel bir fiziğe sahip.Evin tek kızı,şımarık değil olmadı da.Melezdir.20 yaşında bir genç kız olan Eylül'ün hiç sevgilisi olmadı,ama sevgilisi olmuş,ayrılmış ve aşk acısı çekiyor gibi bir hali var.Eylül eğlenceli,komik,yalnız ve sevecen,samimi biridir.
Yasemin Soyözer: Eylül'ün annesi.40 yaşında.Siyah kıvırcık saçlarını kahverengi gözleri ile tamamlıyor.Kızını sever,sayar.Onu kimseye ezdirmez,azarlar,kızar ama onu koruyan bir annedir.
Doruk Soyözer: Eylül'ün babası.42 yaşında.Siyah saçları,gamzeleri ve kasları ile yakışlıklı bir babadır.Ünlü iş adamlarından biridir.Kızını sever ve onu korur.Herkesten ve her şeyden.
Deniz Kaya: Kısa kahverengi saçları,bal rengi gözleri ile mükemmel derecede güzel bir fiziğe sahip.20 yaşında.Evin tek kızı sayılabilir. İsil var ama Amerika'da yaşıyor,ev arkadaşıyla,bir de kardeşi Akın var.Lise yıllarında bir çocuğa platonik olan Deniz onu sevmeyi bırakalı 3 yıl oldu.Deniz eğlenceli,zevkli,sahiplenici ve fedakardır.
Akın Kaya: Deniz'in kardeşi.17 yaşında.Kumralımsı,dağınık saçları ve mavi gözleri ile yakışıklı bir genç.Evde pek sevilmeyen,sayılmayan biridir.Serseri gibi giyinir fakat bu stil onu çekici yapar.Bir çok kız peşinde koşmuştur.Akın yakınlarına karşı samimi,iyi huylu;tanımadıklarına sert yapılı biridir.
İsil Kaya: 19 yaşında ama ruhu bizden büyük.Mavi gözlü,gri ve siyahlı saçları var.Ailenin en küçüğü olan İsil'i en çok babası en çok onu sever.Daha önce hiç sevgilisi olmamış,tek gecelik bir ilişkiler yaşamıştır.Tarzı mükemmeldir.
Meliha Kaya: Deniz'in annesi.41 yaşında.Turuncumsu kahverengi,düz saçları ile güzel bir fiziği var.Kızını Akından çok sever.Kızı konusunda ayrımcılık yapmayı göze alır,belli eder.
Haluk Kaya: Deniz'in babası.42 yaşında.açık kahve saçları onun beyaz tenini hoş gösteriyor.Kendi holdingine oğlunu veliaht yapmayacaktır.Çünkü onu pek sevmez.Kızı Deniz'i daha çok sevdiği için onu ayırır.
Giray Kuzey : Deniz'in kuzeni.20 yaşında.Kahverengi,yoğun saçları,kahverengi gözleri ve siyah küpesiyle yakışıklı bir erkektir.Keskin yüz hatları onu dikkat çekici yapar.Babası Kuzey holdingde patron.Giray ise veliaht.Soğuk,sert,sahiplenici bir erkektir.
Ege Üstün: Giray'ın yakın dostu.20 yaşında.Sarı ile kahverengi arası saçları,mavi gözleri ve kasları onu çok tatlı ve yakışıklı yapar.Kardeşi Nilay trafik kazasında ölmüştür,bu yüzden hep kardeş acısı çekmektedir.Babasının holdingiyle işi yok.Genelde evinde takılmayı tercih eder.Çok eğlenceli,romantik,odun ve tatlı biridir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımızda Biri Var!
ChickLitYalnız olmak yanında birilerinin olmadığı anlamına gelmez.Yanında olan kişilerin yanında da yanlız olduğunu hissediyorsan işte o zaman yalnızsındır.Ağladığında kollarında teselli bulacak kimsen yoksa yalnızsındır.Yarın acaba neler olacak değilde,yin...