Kontes

25 5 0
                                    

Ege'den 

''Oğluşum,nerelerdesiniz annem?'' 

''Anne bana 'oğluşum' deme ya!''

''Anneyim ben her şeyi derim'' güldü. Gülüşünü sevdiğim Kadın.

''Anne ben bu yaz Almanya'ya gelmeyeceğim''

''Niye,bir şey mi oldu,kim ne yaptı,bir belaya mı bulaşt-''

''Anne merak etme bir şey yok.İşlerim var.''

''Baban geldi tatlım,kapıyorum kendine iyi bak''

''Sende'' 

Benimde annemle kısa konuşmam bu gün gerçekleşti.Hep uzun ve derin sohbet ederdik,annem her zaman konuşmayı seven bir kadındı.Almanya'da olduğu için konuşamıyoruz,bu yazda ben gitmeyeceğim.

Elmadan bir ısırık daha aldığımda bir şey fark ettim.Sizce çürük bir elmada ki kurttan daha kötü ne olabilir?Aynen öyle.Yarısı yenmiş kurt! Hemen lavaboya koşmaya başladım,kusturmaya çalıştım ve başardım.İğrenç ya.Dolaptan bir Listerine çıkardım ve ağzımı çalkaladım.

Midemin ağrısı geçince kendime makarna yaptım.Açlıktan ölmektense,bu yakışıklılık-karizma,tatlılık,sert yapı- bunları da mı görecekti demeyin görüyor.Makarnamı mideme gönderdikten sonra siyah hırkamı da alıp gezmeye,dolaşmaya çıktım.

Eylül'den

''Döverim lan seni,angut'' dedim,iri yarı bir bodyguard'a.

''Hadi sene,senden korkacağımı mı sandın ufaklık?'' O iğrenç kahkasını atmıştı,salak.

''Ondan korkmazsın ama benden korkabilirsin?'' demişti arkadan bir ses.Ve o sesin sahibi beni geriye çekmiş öne geçmişti.Sırf o bara alınmadım diye bunlar yaşanıyor.Ha o sesin sahibi,Giray.

Giray?!! 

Kendi düşüncelerimden ayrılıp etrafa bakınca yerde yatan bir adet bodyguard ve dudağı kan içinde olan Giray. 

''Lan yetmedi mi yediğin dayak,***'' bacağına tekme attı.

''Bir daha kıza 'ufaklık' diyecek misin?''Daha sert tekme.

''Şimdi çekilin,kız benimle.'' Kolumdan çekiyordu beni,yalpalayarak ona eşlik ettim.

Büyük,geniş ve sinirli olan bu adama yetişmek zor oluyordu.En sonunda ''Dudağın kanıyor,hastahaneye gidiyoruz.'' dedim telaşla.Benim yüzümden kan kaybından ölebilir.Peki fazla abarttım.

''Bunu yapmanda ki amaç ne,kendini öldürtmek mi istiyorsun?'' Tabi ki hayır,mal mısın bakışı attım,atmaya çalıştım. ''Ya inan insan gibi konuştum,anlamadı.Beni itince yere düştüm.Sinirle kalkınca böyle oldu.Kızacaksan kız hazırım''dedim ve gözlerimi sımsıkı yumdum.Bekledim...Bekledim...Bekledim...

''Kızmayacak mısın?'' dedim tek gözümü yavaşça açarken ve baktığımda gülüyordu.''Ne oldu?'' dedim gülerken.''Kızım sen iyi misin?'' kafamı salladım. Kafamı sallarken kafama taktığım ayıcıklı berem öne kaymıştı ve sarı saçımın birazını dışarı atmıştı.Elimle saçımı içeri atmaya yeltenirken Giray elimi tuttu,nazik ve sertçe.Elimi aşağı indirirken üstümü süzdü.Mavi bir gömlek,siyah bir pantolon ve beyaz nike'lerim vardı.

Elimi bıraktıktan sonra dışarı fırlamış olan bir tutam sarı saçımı içeri ittirdi.Bunu ağzımın suyu akarken izlerken beni yeniden sürüklemeye başladı.'Ne istersin,lanet olası,yemin ediyorum salak bu kız' gibi cümleler kurunca yerimden hiddetle kalktım.

Hayatımızda Biri Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin