İsil Geldi!

30 5 7
                                    

Merhaba HBV! okuyucuları.Medya da yeni karakterlerimiz var.Buğra'yı önceden Eylül'ün komşusu olarak tanıyoruz zaten.Şimdi sıra İsil'de.Buyrun Efendim...İkili kitaptan iki bölüm sonra çıkacaktır...Buğra çok tatlı abi ya kldwclk

Deniz'den

''Alo,anne?'' şimdi annem beni durup dururken niye aramıştı ki? Hemde sabahın köründe.Daha güneş tepeye gelmemişken.

''Kızıım,nasılsın annem?''

''İyiyim anne,sen nasılsın?''

''Allah'a şükürler olsun Deniz,herkes selam söylüyor.''

''Aleyküm selam anne.Bodrum nasıl,kaynaştınız mı he?'' dedim gülerken.

''İyi işte,şey diyecektim ben Deniz'im.Im şey...İsil geliyordu size.Alabilir misin garajdan arar o seni birazdan.Kapıyorum tatlım,üzgünüm.'' dedi ve o lanet olası ses geldi. Dıııt dıııt dııt...

''Eylüüül!!Eylül hemen kalk,bomba oldu.İsil geliyoor yaa'' dedim odasına dalarken.

''What happen?'' dedi uykulu gözlerle bana bakarken.

''İsil diyorum,kardeşim hani.Cadaloz geliyor be Eylül'' dedim ellerimi dizlerime vuruken.

Kız öyle bir yataktan kalktı ki başı döndü,gözleri karadı sanırım eliyle başımı tuttu,bir an Eylül ölecek sandım.

''Birazdan garaja gideceğiz,mesaj attı.Gelin diye yahu!'' hemen üstümü değiştirdim.Ege'den gelen mesaja baktım ve olanları anlattım,ince ince...

Eylül'den

Gece geç yatınca çok fazla uyumuşum.Deniz odaya girip olanları anlatınca öbür tarafa gidiyordum.Size İsil'i şöyle anlatayım;

İsil Kaya.19 yaşında ama ruhu bizden büyük.Mavi gözlü,gri ve siyahlı saçları var.Ailenin en küçüğü olan İsil'i en çok babası en çok onu sever.Daha önce hiç sevgilisi olmamış,tek gecelik bir ilişkiler  yaşamıştır.Tarzı mükemmeldir.

Her neyse. 

Bizimle birlikte garaja gelen Giray ve Ege yanında Buğra bile vardı.''Hoş geldin,Buğra.Hayırdır?'' dedim şaşırarak.

''Ege(!) canım kankam sürükledi.Işıl mı Işık mı diye biri gelecek sende gel dedi.Zorladı Eylül gerçekten.'' dedim elleri teslim olur gibi yukarı kaldırırken.Bunlar ne ara kanka olmuştu,anlamadım.Neysee...

''Tamam bea,Ege sende var ya... '' dedim gözlerimi kısarken.Anlamıştım aralarını yapacaklardı.Görelim bakalım.Girayın yanına geçtim.Üstüne giydiği kırmızı kareli gömlek,Buğra'nın beline bağladığı gömlek ile aynıydı.

''A,aşkım?'' dedim zorla.Bana indirdi gözlerini.Kaşını kaldırdı.Korktum.

''Efendim canım?'' 

''Hi-hiç öyle yani.''dedim kekeleyerek.

''Buğrayı öldürsem üzülür müsün?'' dedi ciddi bir ifade takınarak.

''Bunu da nereden çıkardın şimdi,ya?! Onunla derdin ne?!!'' dedim sinirle.Artık kaldıramıyorum bu durumu.

''Telefonunu ver.''dedi emrivaki.

Cebimden pembe ayıcıklı telefon kabımın içinde bulunan telefonumu bana uzatılan elin içine sertçe koydum,attım.Şifremi isteyince utandım.Giray'yazıp verdim. Rehberimden Buğranın numarasını silmişti.Tepem attı tabi.

Hayatımızda Biri Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin