Yıldırım Aşkı?

21 3 1
                                    

İsil'den

Banyodan çıktıktan sonra dışarıda yağmur yağdığını pencereme vuran damlaları görünce anladım.Çıplak ayaklarımı fayanslara vururken uzun,derin düşüncelere dalmıştım.Ablamın odaya balıklamasına dalana dek...

Yağmuru izlerken gözümü damlalardan ayırmadan sordum.

''Ne güzel değil mi? Yağmur bize verilen en güzel şey.''

''İsil yine başlamayalım istersen.Bu konuyu uzatmaya gerek yok.Önceden yapılmış olan anıyı yüzüme vurunca komik değil acınası duruma geliyorsun.''

Ablama doğru döndüm.'Hadi,ya'dermiş gibi baktım.

''Sahiden abla,komik anıları birinin yüzüne vurunca vuran kişi acınası durumuna mı geliyor?'' Bu günden sonra iki yaka bir araya gelir,ben ablamla barışırım.Bu gün yaptığı o gülmeler,karnını tutup kahkahalar atmalar...

''Bana burada laf attığını anlıyorum.Orada bir tek ben gülmedim,Eyl-'' derken lafı yarıda kesilmiş,Eylül gelmişti.

''Ops,böldüm sanırım.''dediği anda geri döndü.Ses etmedik,bölmüştü zaten.

''Ve sen abla,beni hiç bir zaman sevmedin.Ben çocukken sokakta başkalarının kardeşlerini severken ben hep gece ağlıyordum.Ve annem ise herkesin arasında beni aşağılardı.Söylesene abla,annem sana kaç kere bağırdı?Hatırlamazsın değil mi,tabi hiç bağırmadığı için hatırlamazsın ama ben hep bağırdığı için hatırlamıyorum.İşte aramızda ki fark bu abla.''derin nefes aldım,gözlerim dolmuştu.Eğer konuşursa ağlayacaktım.Devam ettim.

''Aramızda ki tek sorun ise benim senin kardeşin olmamdı.Beni sev diye zorlamıyorum,ama neden abla?Neden sevmedin?!'' Göz yaşlarım benden habersiz akıyorlardı.Kendimi durduramıyordum.Gözlerim kızarmış,etraf bulanıklaşmıştı.Ablam susmuş bana bakıyor,ben ise onu göremiyordum.

Gözlerimi sımsıkı kapadığımda kapının sesi geldi,kapandı...

Ege'den 

''Gitme,kız sinirli olabilir.Aşkım durur musun?!''

Deniz yine fevri bir hareketle kalkıp gitmişti.Neymiş kardeşiyle konuşacakmış. Deniz çıkınca odaya Buğra geldi.Elini sıkmadım,kafayla selamladık birbirimizi.

''İsil'i seviyorum.Ağlamasını istemiyorum.''dedi bir anda.Yıldırım aşkı sanırım.Ben şaşırırken odaya Giray geldi,üçümüzde de aynı eşofman altı vardı.Gri.

''Demek İsil'i seviyorsun.Hıım,ben Eylül ile konuşayım o ise Deniz'le Deniz de kardeşiyle?''dedi fikrini açıklayarak.

''Ya da ben konuşayım İsil ile dimi.Aynen siz takılın,ben geliyorum.''

Tık tık tık? Oh,hayır...

''İsil biraz konuşabilir miyiz?''

''Ne hakkında?''

''Her şeyden?''

''Sanmıyorum.''

''Sen seçersen?''

''Olur''güldü,güldürdüm.İçimde sevinç dansı yaparken kendime geldim.

5 dakika sonra...

''Bence baban seni seviyor ya,başkalarının sevmesi önemli değil.Hayatta herkesi bulursun.Anne,baba,abi,dayı bulursun.Ama ablanı bulamazsın.Sana bir şey anlatayım mesela.'' Sustum biraz,derin nefesler aldım.

Hayatımızda Biri Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin