ROZDZIAŁ 4

1.9K 94 16
                                    

go Krwawdoń siedział na drewnianym tronie, w dość dużym pokoju z kamiennym biórem i drewnianymi krzesłami. Ulokował swe biórko dokładnie naprzeciw wejścia do tego pomieszczenia (lub też przypadkowo znalezionej groty...). Jego pokój oświetlony był tylko dzięki jednej pochodni, znajdującej się dokładnie za nim. Patrząc na niego pod światło pochodni wydawał się jeszcze większy i mroczniejszy. Do jego pokoju wszedł mężczyzna ubrany w ciemnoszare spodnie, zabarwioną na niebiesko wełnianą koszulę i brązową kamizelkę z owczej skóry. był on beztroskim przebytnikiem. Przybył do Drago z pewną propozycją. Jak zwykle toważyszyły mu cztery szybkie szpice. Nie były to jednak zwykłe smoki. Był to rzadki, egzotyczny gatunek. Przybierał on przeróżne kolory, nie tak jak zwykłe szybkie szpice. Nie wyglądały wiele inaczej, nie licząc braku płetw i grzebieni.

-No cześć Drago, tak? Co u ciebie stary...

-Oszczędź sobie tych gadek nędzniku - powiedział zdenerwowany Drago, nie przepadał z nim, jednak wiedział do czego zdolny jest on i jego smoki.

-Chyba pamiętasz Blue, Charlie, Echo i Deltę? Jeśli chcesz ich użyć, to wybij to sobie z głowy. To ja tu ustalam warunki, stary. -Drago choć niechętnie zgodził się z nim. Te szpice były dla niego bardzo ważne. Jeśli są pod władzą szmuglera, będzie on mógł z nimi zrobić co będzie chciał, jednak dopiero za zgodą "gościa, którego imię macie odgadnąć w komach na podstawie tych informacji ;D". Ustalanie warunków trwało dość długo. Jednak około godziny później "gość, którego imię macie odgadnąć w komach na podstawie tych informacji ;D" wyszedł z sali swojego nowego szefa i poszedł na swój statek. Drago osobiście chciał dopilnować, by ten wyrzutek jak najszybciej opuścił jego wyspę. Popłynął po sprzęt jego i szybkich szpiców...

Jak Wytresować Smoka - To Zupełnie Nowa Historia...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz