15

1.5K 126 0
                                    

"Taehyung cakap dengan omma. Betul ke taehyung menjalinkan hubungan dengan irene sbb cinta or sbb manager korang suruh" tanya omma taehyung.

Taehyung terkejut.dia ingat ommanya tidak dapat menghidu pembohongannya.rupa-rupanya omma dia dapat.betul lah cakap orang kata omma tahu semuanya.

"Omma,betul cakap omma.semua tu dirancang.dan Irene mianhae.sekarang baru saya sedar saya dah mencintai ji hyo" kata taehyung.

Lalu taehyung keluar dari rumahnya untuk mencari ji hyo.

"Dah agak dah.gomawo irene.kalaulah benda ni x rancang mesti taehyung tu simpan perasaan dia lagi.ego" kata appa taehyung.

"Nae" balas irene.

***

Di Airport

"Betul ke appa yang noona buat ni?? Noona x menyesal??" Tanya joong ki kepadaku.

Aku menggelengkan kepala dan tersenyum.

"Joong ki tolong jaga taeho dan taehyo tau" kata ku.

Lalu aku mencium dah anak ku yang berada di dalam dakapan joong ki.

"Nae"

"Noona pergi dulu.bye joong ki" kata aku.

Lalu aku pergi ke arah balai pelepasan dan pergi dari bumi korea yang meninggalkan banyak kenangan buatku.

***

"Joong ki dah balik??" Kata ommaku.

Lalu joong ki masuk ke dalam rumah sambil mendukung taeho dan taehyo.

Seorang lelaki datang ke arah joong ki.

"Mana ji hyo??" Tanya taehyung.

Joong ki tersenyum sinis lalu meletakkan taeho dan taehyo di atas sofa.

"Lepas apa kau buat kat noona aku.kau ingat dia nak kat kau balik ke haa!!!.kau tahu x dia menderita selepas baekhyun iaitu tunang dia mati.lepas tu kehadiran bts mengubati kesedihan dia.dia paling minat kau dulu.kau tahu x dia sanggup x makan sbb nak kumpul duit beli poster gambar kau.memang betul cakap aku.kau dalam and luar tv lain.tapi noona aku x nak dengar.!!!!" Marah joong ki

Taehyung tarkejut.dia x sangka kehadiran dia dalam hidup aku mengubat kesedihan aku.

"Baik kau blah skang.sebelum kau mati" tutur joong ki.

"Tapi aku nak anak aku." Kata v

"Kalau kau nak anak kau.kau duduk sini.nanti nak tourlah.comebacklah,practice lah.kau ni x boleh dipercayai.memang patut pon noona aku tinggalkan kau" kata joong ki

PAP!!!

"Sanggup appa lempang joong ki kan?? Taehyung ni appa x lempang pulak.sbb dia noona tinggalkan joong ki." Kata joong ki lalu masuk ke dalam biliknya.

"Mianhae.joong ki tu kalau hilang sabar semua benda nak dilepaskan.sbb dia rasa bersalah dengan ji hyo." Kata appaku.

"It's nothing.memang patut pon taehyung kena tengking.sbb taehyung ji hyo pergi" tutur taehyung rasa bersalah.

'Mianhae ji hyo yah'

________________________
❌copy
✔vote
✔comment

[C]My Idol My Husband | TaehyungWhere stories live. Discover now