Rozdział 7

1.5K 34 17
                                    

Przez ostatni czas Sławek dopytywał się czy coś się stało tamtego dnia. Oczywiście mówiłam mu, że nie że to tylko tak, bo się ucieszyłam że jest ze mną i że (mam taką nadzieję) zawsze będzie.

*po tym zdarzeniu*

Poniedziałek. Czas do szkoły. Pierwsza lekcja: religia.
Kocham ten przedmiot.
Żadnej piątki, same szóstki. A to dlatego że bardzo mnie kocha.

Dzwonek na lekcje. Troszkę zestresowana weszłam do klasy.
-Po co stres?- spytałam sama siebie.

Sławek zaczął prowadzić lekcje. Nie mogłam skupić się na lekcji, cały czas skupiałam się na jego ruchach, głosie, gestach i takie tam drobnostki.

Pięć minut do końca lekcji. Postanowiłam ze zostanę w klasie na przerwie.

-To był dopiero tydzień znajomości...- zamyślona siedziałam na krześle.

Sekunda po dzwonku na przerwę i już nikogo nie było w sali. Zostałam sama z nim w klasie.

Ponieważ nie widziałam go rano, postanowiłam się przywitać. Podeszłam do biórka i go pocałowałam.  Pocałunek nie trwał długo, ponieważ po naszym pocałunku wszedł dyrektor z jakimś pytaniem do Sławka. Musiałam opuścić salę. Stałam pod drzwiami i czekałam aż dyrek wyjdzie z sali.

Był już dzwonek na lekcję a dyrektor wiedział jeszcze u Sławka w sali. Musiałam uciekać na polski.

Dzień mijał szybko, szybkiej niż kiedy kolwiek. Czas wracać do domu. Wracając do domu myślałam o Sławku. Nie mogłam przestać. Kocham go. Jest moim małym światem. Wszystkim co mam.

Wróciwszy do domu dostałam SMS'a w którym było napisane:- Cześć skarbku mój. Przepraszam ale nie mogę dzisiaj do Ciebie wpaść, muszę wyjechać na parę dni. Jestem już dosłownie przed moim samochodem i jadę. Jadę do Krakowa w związku z tymi Dniami Młodzieży. Przepraszam Kochanie. Zadzwonię jak będę mógł. Pa misiu.

Czytając ten SMS załamałam się. Nie wiedziałam co mam zrobić.
Nie odpisałam mu już. Mam nadzieję że zrozumiał że mnie zaskoczył i miałam prawo tak się zachować. Jak zadzwoni to odbiorę Ale nic więcej.

Co będzie dalej? Czy będą razem? Czy ich miłość przetrwa ten trudny okres?

Dziewczyna I KsiądzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz