Her insan bir kerede olsa ölümü merak etmiştir çoğu kişide bunları denemiştir, Bazen başarılı olmuşlardır Bazen ise Başarısız.
Herkez ölümün getirdiği o huzur dolu sessizliği Sakinliği merak eder
Bazen ise sadece siyahların içinde kaybolmayı, Ölüm bana göre Sonsuz uykuya dalmaktır fakat bu uykunun kötü bir yanı vardır ki hayal kuramazssın gözlerin kapanır ve sadece karanlığ'ı görürsün Ama korkma bu karanlık sana zarar vermez özgürlüğe bir adım yaklaşmış Sayılırsın. Küçükken Ölümden korkardım Sevdiğim insanları hep elimden aldı Bu yüzden nefret ediyorum fakat sevdiğim bir yanıda var herkez cezasını ölünce çekiyor.
İnsanlar Tıpkı Bir para gibi zamanla bozulur ve en son kullanılamicak hale gelir değersiz,solmuş,soğuk,duygusuz işte bu tam anlamıyla öldüğünüz anlamına gelir ama arkanızda bir o kadar gözü yaşlı insan bırakmış olursunuz Ama bazıları hariç diyerleri sizi unutacaktır hatta öyle bişey ki Ailen ve Sevgilin dışında mezarına ziyarete gelen saatlerce ağlayan Sana derdini anlatan toprağını öpen kimse kalmaz herkez seni unutur ve önüne bakar Hayatın en Acı gerçeklerini yaşayınca değil ölüme yaklaşınca anlıyor insan Yaptığı Hataları,Üzdüğü insanları,Kırdığı kalpleri son vakitlerine yaklaşınca düzeltmeye çalışıyor fakat boşuna sen o kadar günahkar davran ve ölüm sana yaklasınca iyi birisi ol çok saçma Bana göre ölmek iç huzura ermektir sonsuzluğa karanlığa dalmak kafanda geçmişe dair hiç bişey kalmamak herşeyi unutmak ve gözlerini öbür dünyada açmak ister Cehennemde ateşler içinde ister Cennette Güzelliklerin içinde uyanmak bu insanın dünyadaki yaşamına bağlı. Herkez bir gün ölücek sorulmayan hesaplar o zaman sorulacak İnsanlar o zaman eşit cezalara çarptırılacak..