Amalia povestește:
-Mai avem mult?îl întreb eu pe Louis , deja știind că mă plictisisem.
-Deabia au trecut cinci minute și deja ma întrebi asta? Nici bine nu am plecat si deja ma întrebi cât mai avem?
-Da, m-am plictisit rău!ii spun dar el nici nu mai m-a băgat în seamă după ce i-am zis asta.
El sta si e atent la drum în timp ce eu stau si mor de plictiseala , uitandu-ma pe un nenorocit de geam. Ce așa de important de văzut la niste picături care cădeau pe stradă? Dar totuși îmi place să fie vremea asta mohorâtă, mă ajută să îmi șterg fiecare durere , să fiu eu, mai pe scurt , imi spala sufletul. Louis oprește Masina undeva în fața unei case , iar eu cobor si zic , dar ingramadita de mine era să cadă si sa facă cunoștință cu asfaltul. Si acum ma hotărăsc să zic:
-Aleluia , am ajuns?întreb eu uitandu-ma în jur și văd doar câteva case , ici-colo.
Încep să mă frec în cap , neștiind ce se întâmplă de suntem aici.
-Ammm, helloo, Louis? Unde suntem?il intreb dar el prefera sa nu îmi răspundă .
Vine lângă mine si spune să înaintez ca vine si el imediat , dar prefer să îl aștept. După ce ia lucrurile care erau în mașină mă ia de mână și înaintăm amândoi , spre casa care cred că avea două etaje si un parter. Intrăm iar eu îmi las tenisii la ușă. Înaintez în living si încep să experimentez un pic locul , adică să mă uit mai bine unde am putut ajunge. Aud niste pasi coborând pe scări și îmi îndrept privirea spre scari , iar când văd cine este , mai ales la bustul gol , cred că o să cad dacă Louis nu vinea lângă mine.
Harry își ștergea parul in cap în timp ce mergea pe scări , iar Louis tușește pentru a îi atrage atenția. Nu îmi vine să cred , am ajuns în casă trupei mele preferate. Harry se oprește din șters si se uita spre noi.
Louis mă cuprinde de la spate cu mana sa mare si ma trage mai aproape de el. Harry observandu-ne coboară si ultima scara pe care o mai avea si își îndreaptă privirea spre mine si imi face ochi dulci.
-Buna pisi , tu cine ar trebuii sa fii?-Cineve de care nu ar trebuii sa iti pese , spune Louis si vad cum isi da gluga jos.
"Stiam eu ca este el" gandesc eu.
-O mai taci Louis , incerc sa cuceresc pe cineva aici , asa ca poti pleca. Si , fato , ia zi-mi mie : iti place ce vezi?
-Nu , si nici nu o sa imi placa , pentru ca eu am ochi doar pentru un baiat , care ma cucerit din prima , ii spun eu intorcandu-i spatele.
-Si cine e acel baiat? ma intreaba din nou Harry.
-Te intereseaza?ii raspund eu sec.
-Da , acum spune-mi , poate e Niall sau Liam , o ba nu , sau chiar Zayn ? se intreaba singur.
-De fapt nu e nici unul dintre voi patru , de fapt este Louis! ii spun , iar Louis ma priveste surprins.
Vine spre mine si raman si eu surprinsa cand a inceput sa ma sarute flamand. Primul sarut , cu ... Louis! Urraa. Cand ne despartim din sarut din cauza lipsei de aer , obrajii mei cred ca deja erau rosii. Louis observa asta si incepe sa se joace cu nasul meu. Ma pupa pe frunte iar mai apoi ii zice lui Harry sa isi ia ceva pe el. Imi arata camera luiunde voi sta si eu si voi dormii cu el , si ma asez in pat , iar somnul ma cuprinde.
Vreau sa ii multumesc lui alexia13092002 pentru coperta asta fantastica si o pup :* Deci... va asteptati sa fie atat de lung acest capitol? Chiar si eu am ramas uimita ca am putut scrie 700 de cuvinte. Vreau sa va mai spun ca , uneori capitolele vor fii si scurte si lungi. Pareri?
CITEȘTI
DRAGOSTE ANONIMA//IN CURS DE EDITARE
FanfictionAmalia Jonson este o fatã de 18 ani, care , de la un timp primește mesaje de la un anonim. Cum va reacționa atunci când va afla ca acest anonim face parte din cea mai cunoscută trupă si că este o vedetă renumită? Citiți si veți afla fiecare detaliu...