Perspectiva lui Louis:
Ma trezesc de dimineata somnoros si obosit. Aseara am stat cam jur de doua ore sa vad cum doarme Amalia. Atat de dragut....daca o vedeti... Ca o pisicuta...dar e a mea. Doamne ce imi face femeia asta??
Ma ridic din pat cu tot cu somnul meu su ma indrept spre baia camerei. Intru si imi fac un scurt dus... Imi infasor in jurul bazinului meu un prosop si cu unul imi usuc parul , mai pe scurt , mi-l sterg.
Intru in camera si o vad pe Amalia pieptanandu-si parul. Cand s-a trezit? Si cand a avut timp sa se imbrace atat de repede? Offf. . femeile astea, nu le inteleg de loc.
Cand ma vede ramane stana de piatra si se uita in gol. Invinetaturile pe care acum ceva timp se vedeau foarte evident au disparut si frumusetea ei , sensibilitatea si finetea ei se vedea foarte bine acum. Ma apropii de ea dar se ridica si alearga prin camera ca nebuna.
Eu o prind de mana stanga si o trag spre mine , buzele noastre unindu-se intr-un sarut flamand si pasional.
-Daca nu iei ceva pe tine , jur ca vei ramane fara mostenitori, o aud cum spune printre sarutari.
-Nu spune ca nu iti place ce vezi...ca de nu...nu stiu ce iti fac...
Dupa ce am zis asta eu ma asez in genunchi si o intreb:
-Draga mea Amalia Evelyn Jonson, ai vrea sa iesi cu mine la o intalnire in seara asta?
-Daca vei pune ceva pe tine ,voi merge cu tine la o intalnire.
Ma duc repede spre dulap si vad cum ea se intoarce cu spatele. Imi iau o pereche de boxeri pe mine si pantaloni de trening si ma duc in spatele ei , luandu-o prin surprindere in brate.
-Acum vii la intalnire cu mine?
-Desigur morcoveata. Cum sa nu vin mai ales cu iubitul meu.
Dupa cateva ore de uitat la filme si mancat si dansat si facut orice chestie...nici nu stiu cum a trecut timpul iar intalnirea mea a ajuns pe drum. Ma duc spre camera pentru a ma pregatii , adica pentru a ne pregatii si sper ca totul sa fie pregatit.
Imi iau costumul deja pregatit (media) si intru in baie pentru un dus. Dupa ce ies din dusul racoritor ies si ma sterg peste corp si parul. Imi iau costumul gata pregatit si intru in camera , unde o vad pe Amalia cu o rochie rosie, din dantela la manecu cu un decolteu cam prea generos...Ah... ce as rupe patul cu ea acum....dar mai asteptam.
Perspectiva Amaliei:
Azi voi iesi cu dragul meu iubit la o intalnire. Chiar ma intrebam cand ma va mai scoate ....deja ma plictisisem de geloziile lui Harry atunci cand ne vede.Capitolul va venii cat de curand. Mersii AnaMariaDragusin pentru ideile acestor doua sau chiar trei capitole...capitolele vor fi dedicate ei. Te iubi scumpica mea. Si in legatura cu Q&A cu personajele...nimeni nu are nimic de zis??
CITEȘTI
DRAGOSTE ANONIMA//IN CURS DE EDITARE
ФанфикAmalia Jonson este o fatã de 18 ani, care , de la un timp primește mesaje de la un anonim. Cum va reacționa atunci când va afla ca acest anonim face parte din cea mai cunoscută trupă si că este o vedetă renumită? Citiți si veți afla fiecare detaliu...