Perspectiva Amaliei:
Ma trezesc de dimineata foarte buimaca. Ma uit langa mine si il vad pe Louis gol pusca. Ce am facut aseara?
Imi strang cearsaful in jurul corpului meu incet pentru a nu il trexi pe Louis si imi iau din dulap o pereche de blugi visinii, o bluza maronie si lenjeria intima alba.
Intru in baie si imi dau drumul la apa fierbinte pentru un dus numai perfect. Imi dau jos cearsaful de pe corp si ma pun cada cu apa fierbinte. Presimt ca astazi o sa fie o zi plictisitoare. In-afara de geloziile lui Harry, totul o sa fie plictisitor.
Simt cum cineva face un aer rece. Cand deschid ochii din somnul meu de frumusete il vad pe Harry intrand in baie. Ce cauta Harry in baie? Cred ca a facut asta intentionat ,stiind ca sunt eu in baie a intrat peste mine.
-Harry!! Iesi afara daca nu il chem pe Louis, ii reprosez eu.
-Uite ca nu ies, zice el.
-Lou ...dar nu apuc sa strig ca el isi preseaza buzele peste ale mele.
Ii dau o palma ,incat capul lui s-a intors intr-o parte. Iese imediat din baie punandu-si mana la locul unde il lovisem si se uita la mine bolborosind ceva dar nu ma interesa.
Dupa cateva minute ies si eu din cada ,ma imbrac in hainele luate din dulap si ma duc in camera. Cum a putut Louis sa nu il vada pe Harry ca intra peste mine? O sa o incurce cu mine.Perspectiva lui Harry:
Asta a durut rau, drace, e asa sexy cand e nervoasa , si mama ,mama ,mama ce buze criminale. Trebuie sa fie a mea neaparat. O vreau doar pentru mine, o iubesc, imi place de ea.Perspectiva Amaliei:
Intru in camera si il vad pe Louis , stand in pat bine mersi si eu incerc sa scap de Harry. Ma duc si ii dau doua palme peste fata.
-Ce am facut iubito? Intreaba el ridicandu-se surprins in sezut.
-Ce ai facut? Tu stai bine mersi in pat si eu incerc sa scap de nenorocitul ala de Harry, ii zic.
-Cand??
-Aaa deci nu stii?
-Ce sa stiu iubito?
- Dragul si bunul tau prieten a intrat peste mine in baie si tu nici un pic nu ti-a pasat daca sunt bine sau nu, ii scuip eu cuvintele in fata ,mai apoi sa ies pe usa trantind-o si coborand in bucatarie nervoasa.Cam scurt,stiu , dar nu am avut idei si nu prea imi vin in cap.
Cred ca o sa sterg cartea ,serios acum, nu mai are nici un rost sa o continui. Va intreb ceva sau va rog ceva voi ... Cred ca la urmatorul capitol o sa imi iau la revedere de la voi si de la carte si de la toti
CITEȘTI
DRAGOSTE ANONIMA//IN CURS DE EDITARE
FanfictionAmalia Jonson este o fatã de 18 ani, care , de la un timp primește mesaje de la un anonim. Cum va reacționa atunci când va afla ca acest anonim face parte din cea mai cunoscută trupă si că este o vedetă renumită? Citiți si veți afla fiecare detaliu...