Capitolul 38: Intalnire #2

202 17 20
                                    

Perspectiva lui Louis :
Ii deschid portiera mașinii și o vad cum intra elegant fără nici o problema. Dau ocolul mașini și intru și eu în mașină. Pornesc spre restaurantul unde ne-am rezervat o masa de ieri, iar în câteva minute ajungem acolo. Cobor din mașină și o ocolesc pentru a ii deschide ușa dragei mele iubite. Când intram în restaurant toate privirile erau deja ațintite pe noi. Ne așezăm la masa uitându-ne câteva minute pe meniu și așteptăm să ni se ia comanda. Imediat un băiat la costum și cu papion și cu un sort s-a hotărât sa vina într-un final. Dar ce-ți cu formalitățile astea? Papion, costum? Nu îl înțeleg de ce și-a mai pus sortul ala? Crede ca nu se vede? În timp ce ne lua comanda mai trăgea cate un ochi la iubita mea, și nu îmi place asta. Fi-mi-ar mie îndeajuns de scârba de el. Ce vrea sa facă? Sa se dea la ea? Las ca îl rezolv eu. Ma aplec peste masă și o sărut tandru pe Amalia și casc în același timp. După ce ne ia comanda acesta pleacă bosumflat. E... Nu o sa ii iasă niciodată asta.. Adica sa mi-o fure. Nimeni nu o sa mi-o ia,atâta timp cât eu o sa fiu lângă ea mereu.
-Pentru ce a fost asta? M scoate Amalia din gânduri.
-Tu nu ai văzut cum se uita la tine ala?
-Hai Louis... Erau niște simple privire. Oricum, nu ai văzut ca nici nu ii dădeam atenție?
-Nu ma interesează... Tu ești a mea, ok?
-Cumva... Ești gelos?
-Eu? Gelos? Nici atât!

Perspectiva Amaliei :
-Cumva... Ești gelos?
-Eu? Gelos? Nici atât! pufnește el.
- Bine... Cum zici tu, gelosule
-Nu sunt Gelos și punct
-Bine bine, spune el și îmi plasează un sărut pe buze.
După câteva minute de așteptat ne vine și comanda mult așteptata. E bine, ca îmi era foarte foame. În timp ce iau o gura din paharul cu șampanie, Louis îmi trage câteva priviri ucigătoare ce ma fac sa chicotesc, mai bine zis ras isteric. El scăpa furculița din mana iar eu rad ca o idioata de ce prost poate fii. Offff... Prostănacul meu. La un moment dat începe și el sa rada gălăgios iar toate privirile s-au întors spre noi. Eu iau furculița repede în mana și ma apuc sa mănânc și din salata de pe masă și ma prefac ca nimic nu s-a întâmplat. Louis face același lucru și se uita în jur cu niște ochi ageri ca sa vadă dacă cineva se mai holbează, ca altcumva nu am cum sa zic.

Masa noastră din seara asta se terminase foarte repede dar totuși am ras de era sa cad de pe scaun. Era sa ma prăpădesc pe jos atunci când Louis a scăpat furculița pe masa, în farfurie defapt și se auzise un zgomot de toată lumea se uitau la noi cu niște fete... Doamne... Trebuia sa le vedeți. Când ajungem la mașină, Louis ma oprește pentru câteva momente în timp ce el scoate din torpedou mașinii o cutie mai maricica, vișine cu o funda argintie deasupra capacului. O deschide iar înăuntrul ei erau doua lănțișoare :unul auriu iar altul argintiu

 O deschide iar înăuntrul ei erau doua lănțișoare :unul auriu iar altul argintiu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cel auriu mi-l pune mie iar cel argintiu il voi pune eu. Pentru asta ii sar în brate și îl sărut. Urcam în mașină îndreptându-se spre casa. Peste câteva minute ajungem. Cobor din mașină și ma îndrept spre ușa casei. Nu îl mai aștept pe Louis pana verifica ușile mașini dacă sunt închise și descui ușa. Intru și ma descalt de pantofi dar ceva îmi atrage atenția. Erau niște petale de trandafiri roșii ca sângele care duceau sus în camera mea și a lui Louis.

El ma ia de mână iar eu tresar când mana lui face contact cu a mea. Ma uit în ochii lui și înaintăm. Intram în camera iar patul era tot aranjat cu petale de trandafiri și era scris într-o inimioara "i always love u" și deja mi se înmoaie picioarele.

Louis își da sacoul jos și vine spre mine napustindu-se peste buzele mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Louis își da sacoul jos și vine spre mine napustindu-se peste buzele mele. Încerc sa îmi pun picioarele în jurul bazinului sau dar nu reușesc din cauza rochiei mulate.
El îmi desface fermoarul din spate de la rochie și rămân doar în lenjeria intima. Cred ca deja rosisem pentru ca Louis a început sa chicoteasca. Își da și el cămașa jos și rămâne la bustul gol. Îmi înfășor picioarele în jurul bazinului său și îmi lipesc buzele de ale lui. Intram în baie, unde cada era plina cu spuma iar pe jos erau câteva petale de trandafiri ici-colo.

Louis își da pantaloni jos și rămâne doar în boxeri. Stau și ma uit la umflatura lui dim boxeri și deja îmi tremura picioarele de tot. Se apropie de mine și îmi sărută buzele tandru și casc, iar după aceea se năpusteste asupra gatului meu. Îl musca iar eu scot un gemăt. Louis îmi desface capsele sutienului și îl arunca undeva prin baie. Asa face și cu chiloții mei. El începe sa se joace cu sânii mei... Sugandu-l pe cel stâng și masandu-l pe cel drept iar mai apoi schimbând tratamentul.
Eu ma joc cu boxerii lui și ajung și eu undeva prin baie. Intram în cada plina cu spuma iar el peste mine. Undeva în dreapta era o măsuță mica cu doua pahare de vin alb.

Dupa ce terminam de băut, Louis ma ia ca o mireasa în brate și mergem pana în pat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa ce terminam de băut, Louis ma ia ca o mireasa în brate și mergem pana în pat. Dam petalele la o parte și ne așezăm pe pat. El se urca peste mine și începe sa ma sărute pe buze... Mai apoi pe gat și plasează câteva sărutări și urmează abdomenul cu tot cu sâni. Se așează la intrarea în mine și începe sa facă mișcări de dute vino. La început se simțea un pic de durere dar mai apoi plăcerea își făcea apariția. Mai face câteva mișcări și iese din mine. Se pune pe pat iar eu ma așez peste el. Ma așez peste scula lui și o așez la intrarea în mine. Fac câteva mișcări de dute vino cum a făcut și el mai devreme cu mine și îl pot auzi cum geme încet.
Ma dau de pe el și ma așez în pat. Îmi pun capul pe pieptul lui și îmi închid ochii... Adormind.

Perspectiva lui Louis :
Dupa ce se da jos de pe mine își pune capul pe pieptul meu și adoarme. Iau o pătură și ne învelim. Cat o iubesc pe fata asta. Mia daruit cea mai frumoasa noapte de dragoste din cate pot zice.

Gata și cu noul capitol.... Stiu ca nu am mai postat de mult timp dar am fost ocupata și cu cealaltă carte a mea și na, în fine.... Vreau sa ii mulțumesc lui AnaMariaDragusin pentru poze 😘😘

DRAGOSTE ANONIMA//IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum