Capitolul 33: Cat pe-aci

207 17 0
                                    

Louis poevesteste:
Este deja ora 12:30 iar pitica mea inca nu s-a trezit. De o ora si ceva stau si ma uit la ea , cat de naturala poate fii , cat de sincera si sensibila este. Ea este persoana cu care mi-as dori sa imi traiesc viata , toata viata. Dintr-o data o vad pe Amalia cum se zvarcoleste prin pat si se opreste pe o parte , fiind acum cu fata la mine. Isi deschide usor ochisorii mici ca a unui ursulet si imi zambeste.
-Buna dimineata , spune cu vlcea ei suava.
Ma apropii de ea incet si ii plasez un mic sarut pe buzele ei moi si carnoase.
-Pentru ce a fost asta? ma intreaba ea.
-Pentru ca te iubesc!ii spun eu , dar ea sta si se uita la mine.
-Si eu te iubesc! imi raspunde privindu-ma in ochi.
Ma cobor din pat si merg sa ii aduc din bucatarie micul dejun aranjat si facut de mine scumpei mele iubite. Pun paharul de suc de portocale pe o tava , o farfurie de omleta cu bacon si un trandafir rosu , exact cum ii plac ei. Urc sus in camera si cand o vad deja in picioare , imbracata intr-o perechie de colanti negrii si un tricou alb pieptanandu-si parul am ramas si uimit cum o fata poate sa se miste asa repede.
Ii las micul dejun pe masa si ea vine si ma saruta. Dintr-un simplu sarut ajungem sa fie unul flamand, plin de pasiune si extaz. O trantesc in pat si ma urc pe ea , neoprindu-ne din sarutat. Imi bag mana e sub tricoul ei si ii desfac capsele sutinului si incep sa ii masez usor sanii.
Eu realizez ca nu e bine ce fac , ca poate nu e pregatita si ma dau jos de pe ea si aranjandu-mi hainele. O ajut sa se inchida la sutien si se pune sa manance.

Amalia povesteste:
Uauuu , maica mea. Ce a fost asta? Era cat pe-aci sa o fac cu Louis!! Cum vine asta?

DRAGOSTE ANONIMA//IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum