Deň 'D'

358 30 0
                                    

Zobudil som sa s úsmevom na tvári. Na dnes som sa tak hrozne tešil. Všetci v dorme ešte hlboko spali.

Nebolo ani sedem hodin ráno. Urobil som rannú hygienu a obliekol som sa do uniformi. Stál som pred zrkadlom a obzeral som sa. Čakal som na tento deň.

Do tašky som si pobalil veci. Potichu som sa vykradol s izby. Chcel som si urobiť niečo na desiatu ale vyšmyklo sa mi z ruky nožík a dopadol s hlukom na zem.

"Čo to tu vystrájaš? " opýtal sa milo Jin. Stál vo dverách so strapatými vlasmi.

"J-ja..." prekvapil ma, nevedel som čo mu mám povedať.

"Chcel si si urobiť desiatu?" opýtal sa vykročil ku mne. Zohol sa a s chladničky vytiahol dózu a podal mi ju.

"Čo..." pozrel som sa na dózu v mojich rukách.

"Pripravil som ti to už včera večer. Mal by si si pohnúť, lebo nestihneš autobus. "  usmial sa a rozcuchal mi vlasy.

Poďakoval som mu a utekal som rýchlo na autobus.
Tesne predtým som si vytiahol z tašky veci. Na oči som si nasadil veľké hrubé nešikovné okuliare a na hlavu som si nasadil odporne ostrihanú parochňu. Pod oči som si naniesol je mne tmavý odtieň aby to vyzeralo že mám kruhy pod očami. Urobil som ešte pár zmien.

Nakoniec som si vytiahol slúchadká a dal som si ich do uší.
Po pár minútach prišiel môj autobus. Nastúpil som a usadil som sa úplne dozadu.

Otvoril som papiere, ktoré mi dali včera s mojou novou identitou.

Kim JungSuk? Hm.. To nie je zlé.
Pousmial som sa ďalej som si čítal informácie. Ani som sa nenazdal a autobus bol celý preplnený.

"Hej! Nepočuješ ma?? Uhni!" skríkol vedľa mňa nejaký chlap. Zodvihol som hlavu. Pozeral na mňa s prizmúrenými očami.
Zodvihol som sa a pretlačil som sa ku dverám.

Už iba jedna zastávka a som tam..

Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]Where stories live. Discover now