Deň Taehyung P.O.V

243 23 0
                                    

P.O.V. JUNGKOOK

Po tom čo mi V-hyung zavesil ma prepadol nepríjemný pocit.
"Hej, všetko v pohode?" vyrušil ma SungMinov hlas.
"Mrzí ma to ale musím ísť. Doma sa niečo stalo. Vážne ma to mrzí." hovoril som mu kým som si schoval veci do tašky.
"Nie, to je v pohode. Veď nabudce." odpovedal.
Iba som sa na neho usmial, pozdravil a utekal som domov.

TAEHYUNG P.O.V.

《V ten deň ráno.》 

Celú noc som nemohol poriadne zaspať. Keď som ako tak zaspával počul som tiché kroky po chodbe. Vstal som z postele a nasledoval som zvuky.
Ostal som v chodbe stáť keď som si všimol ako Jungkook vychádza z kuchyne. Ani si ma nevšimol. Niečo si schoval do batohu a odišiel.
Vrátil som sa do postele a znova som si ľahol.
"Už odišiel?" ozval sa zrazu Hoseok, s ktorým som sa delil o izbu.
"Hej." odpovedal som mu a viac som sa zachmutral do postele.
"Mal by si si pospať Taehyung." ozval sa Hoseok po chvíli ticha.

Neodpovedal som mu. Ostal som ticho. Neviem kedy sa mi podarilo zaspať. Keď som sa zobudil, nachádzal som sa v izbe sám.
S rozcuchanými vlasmy som sa vidal do kuchyne. Keď som tam prišiel sedeli tam už všetci, dokonca aj YoonGi hyung. Usadil som sa vedĺa Jimina.
"Niekto tu vstal ľavou nohou?" opýtal sa zo srandy NamJoon.
"Skôr niekto vstal skoro ráno a videl ako niekto odchádza." odpovedal mu uštipačne Hoseok.
S povzdychom som si zobral iba čaj a odišiel som si sadnuť do obývačky.

"Ste normálny? Takto z rána?" počul som Jinov hlas.

O pár minút sa ku mne pridali aj ostatný. Sedeli sme v obývačke a kukali sme na telku.
Ticho medzi nami prerušil zrazu Jimin.
"Jin hyung?" oslovil ho.
"Áno Jimin?" opýtal sa prekvapene Jin.
"Vieš vlastne kto je ten SungMin?" opýtal sa zrazu Jimin.
Upriamil som všetku svoju pozornosť na nich dvoch.
Chcel som vedieť odpoveď na túto otázku.
"Ani nie. Viem iba že je to chlapec, ktorý sa skamarádil s Jungkookiem." povedal po chvíli Jin.

Milé, takže neviem o ňom nič.

"A kde sa vlastne spoznali?" opýtal sa znova Jimin.
"No, veď tam." odpovedal v rýchlosti Jin a uhol pohľadom.
"Kde?" opýtal som sa ako idiot.
"Prečo vypočúvate mňa. Opýtajte sa JungKooka." Jin otočil svoju pozornosť na televíziu a viac si nás nevšímal.

Potom sme sa spolu naobedovali a pustili sme si film. Okolo tretej som sa začal pozerať na hodinky.
Niekedy medzi treťou a pol štvrtou chodil domov JungKook.

Keď bolo trištvrte na štyri a JungKook nikde, začal som byť nervózny.
"Dneska tak skoro nepríde. Nepamätáš? Dneska si vyrazil so SungMinom von." povedal Hobi keď si všimol ako stále pozorujem čas.

Až keď to pripomenul, som si uvedomil že som na to plne zabudol.

"Okej chalani. Ide sa nakupovať. V ladničke skoro nič nemáme." zavelil Jin a všetci ho ochotne poslúchli, okrem mňa.
Ostal som sedieť. Nikam sa mi nechcelo. Nemal som ani na to náladu.
"Jin Hyung? Mohol by som ostať doma? V noci som skoro ani nespal. Necítim sa dobre." opýtal som sa ho pozerajúc na neho so psími očkami.
"Dúfam že nie si chorý." priložil mi ruku k čelu.
"Určite je a hovorí sa tomu láska." ozval sa z chodby Hobi.

Nakoniec som ostal doma. Počkal som kým všetci odídu a rýchlo som vyťukal Jungkookove číslo. Zodvihol mi to po dvoch pípnutiach.
Jungkook: Áno?
Ja:               Jungkook?
Jungkook: Deje sa niečo?
Ja:               Mal by si prísť.
Jungkook: Prečo?Všetko je v pohode?
Ja:               Proste prídi.

Rýchlo som mu zložil.
Bože ja som idiot čo mu teraz poviem keď príde? Musím si niečo vymyslie ale čo také?

☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆

Ospravedlňujem sa za gramatické chyby. Rozhodla som sa to dať do dvoch kapitól lebo mi to nejak nechcelo dať do jednej .
🤔 práve teraz uvažujem z koho pohĺadu dám ďaĺsiu kapitolu.
😃Btw objednal si tu z vás niekto ich najnovšie CD ? Ak áno, cez akú stránku?

Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant