Sadol som si za počítač a stiahol som si potrebné podklady. Zabralo mi to necelých desať minut. Vypol som znova počítač a započul som krik. Keď som vyšiel z izby uvidel som ako Hoseok vybieha zo Yoonginovej izby s krikom do kuchyne. Zasmial som sa nad tým a išiel som za ním. Usadil som sa znova a pustil som sa do jedla. Yoongi vošiel do kuchyne hneď po mne. Tváril sa mrzuto. Popri jedení nám Namjoon ešte rozprával o dnešnom koncerte. V kuchyni panovalo docela ticho aý na Namjoonov hlas.
**********************************************************************************************Mali sme už iba pár minút kým sa začne koncert.
Taehyung nahodil na mňa ignor a bavil sa s hocikým len nie so mnou. Nechápal som prečo. Cítil som sa kvôli tomu hrozne ale nemal som ani príležitosť sa ho opýtať čo sa deje.
Keď sme vyšli na pódium snažil som sa nemysliť na nič len na spev, tanec a fanúšikov. Ale nedalo sa to. Videl som stále Taehyunga ako sa zabáva s ostatnými len nie so mnou. Nakoniec som to nevydržal.
Keď prišla Namjoonova časť, pridal sa k nemu aj Taenyung. Všetci sa smiali a panovala medzi nimi dobrá nálada. Ja som bol ale opodial od nich.Namjoon zrazu položil ruku na Taehyungove plece a objal ho. Prešiel som vedľa nich a tváril som sa že ma vôbec netrápi, že si ma Taehyung nevšimol. Začal som tancovať ale ani to ho nezaujalo. Úplne ma ignoroval.
Keď ale Namjoon s Taehyungom sa pokúšali o nejakú choreografiu, nevydržal som to. Všimol som si ako Taehyung ustupuje do strany. Vošiel som mu do cesty a trocha som ho buchol. Tváril som sa že ma to netrápi a pokračoval som v spievaní.
Zrazu ma odstršil Jimin so smiechom do strany ale všimol som si ako Taehyung ide za mnou. Teraz som však nahodil ignor ja. Tváril som sa, že si ho vôbec nevšímam. Keď na konci pesničky prechádzal okolo mňa, capol ma po zadku a s úsmevom odišiel preč.
Poďakovali sme ešte fanúšikom a vybrali sme sa do šastne. Uvolnil som si kravatu a zvalil som sa na sedačku. Zrazu ma niekto oblapil rukou okolo krku.
"Jungkookie" ozval sa Taehyungov hlas pri mojom uchu.Ahojte :) snáď som nesklamal. Mrzí ma že trochu meškám ale zaspal som :D celý deň som spal lebo som prišiel z Kpop párty čo sa konala v sobotu v BA. Bol tam niekto aj z vás? :)
YOU ARE READING
Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]
RandomPrišli chvíle kedy ľutoval, že musí tak veľa obetovať kvôli svojim snom. No nakoniec našiel to čo chel. Start: 7.6.2016 End: --.--.201X 10.6.2016 #476 Random 28.8.2016 #91 Random 29.4.2017 #59 Random