Úprimne? Toto bol najdlhší deň aký som len zazižil.
Zajtra aj ostatnými chalanmi nás čaká koncert. Mám z toho zmiešané pocity.
Keď som prišiel domov, v celom dorme bolo ticho. Až podozrivé ticho. Zložil som si veci a išiel som sa pozrieť do obývačky. Na kresle sa tlačil Jin a Namjoon, sedačka bola osadená Jiminom, ktorý sa opieral o Yoongiho a Hoseok spal vedľa nich, Tae bol na zemi opretý o sedačku.Nikto z nich si ani nevšimol že som prišiel. Potichu som sa vytratil do svojej izby. Tašku som si hodil pod stôl a prezliekol som sa do pohodlnejších vecí.
Zalahol som do postele a zaspal som. Keď som sa zobudil bolo už ráno. Rozospatý som si pretrel oči a vydal som sa do kuchyne odkial som počul už hlasy.
Vošiel som tam a ostal som stáť medzi dverami.
SeokJin spolu s NamJoonom stáli pri kuchynskej linke a snažili sa niečo urobiť. Hoseok, Jimin a Taehyung sedeli spolu za stolom a usrkovali zo svojich šálok.
"Ale, Jungkook je konečne hore." podotkol milo SeokJin, keď si ma všimol.
"Bré ráno." odpovedal som s nepatrným úsmevom a posadil som sa vedľa Hoseok-a.
Všimol som si nechápavý pohľad Tae-ho, keď si všimol žesom sa vedľa neho neposadil."Ako bolo včéra? Ani som si nevšimol kedy si prišiel domov. "opýtal sa Jin keď spolu s NamJoonom pred nás položili raňajky.
"Keď som prišiel tak ste všetci spali rozložený v obyvačke." odpovedal som a odkusol som si prvé sústo z raňajok."Nudili sme sa. Taehyung nemal dobrú náladu a nemal som sa s kým zabávať." odpovedal Jimin keď sa na mňa pozrel.
"Veď si mal mňa." s úsmevom sa na neho pozrej HoSeok.
"Veď vrávím že nikoho." zasmial sa Jimin.Musel som sa na nich zasmiať. Ale aj tak mi prebehlo hlavou prečo nemal Taehyung dobrú náladu.
"Jungkook si našíel nového kamaráta a teraz s ním trávy všetok voľný čas." zamrmlal Taehyung ale aj tak ho všetci počuli.
"Ty si sa s niekym zoznámil?" opýtal sa ma prekvapene Jimin.Chcel som im niečo na to povedať ale prerušil ma môj vyzváňajúci mobil. Zobral som ho do ruky a pozrel som sa kto volá. Na obrazovke mi svietilo SungMinové meno. Vstal som od stola.
"Jungkook, dojedz aspoň raňajky." s povzdychom povedal Jin.
"Bude to iba chvíľka." usmial som sa ospravedlňujúco na neho.
"Áno?" ozval som sa keď som zodvihol hovor.
"Ahoj, ja len že som ti poslal podklady a ešte prácu ktorú nám zadali učiteľ. " ozval sa SungMin.Otočil som sa a vydal som sa do svojej izby. Ale za sebou som ešte stihol počuť Jimina ako sa pýta že ským volám a Taehyung mu na to odpovedal že so SungMinom asi. Viac som nepočul, lebo som vošiel do svojej izby.
No aj tak ma trápilo, že prečo je Taehyung dnes taký bez nálady.
YOU ARE READING
Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]
RandomPrišli chvíle kedy ľutoval, že musí tak veľa obetovať kvôli svojim snom. No nakoniec našiel to čo chel. Start: 7.6.2016 End: --.--.201X 10.6.2016 #476 Random 28.8.2016 #91 Random 29.4.2017 #59 Random