Nechápem tomu

314 31 0
                                    

Otvoril som zrazu oči. V celej miestnosti bolo svetlo. Rukou som si prešiel po tvári. Otočil som sa a prekvapene som pozeral na spiaceho Taehyunga vedľa seba. 

Ako to že tu stále je? Väčšinou odíde skôr ako sa zobudím..

Chvíľu som ho sledoval svojím pohľadom. 

Pery, nádherne vykrojené..Noštek, roztomilo maličký..Oči, dokonalé, ešte s dokonalejším pohľadom..

Oči, dokonalé, ešte s dokonalejším pohľadom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zrazu som si uvedomil že dneska mám školu. Postavil som sa a zobral som si veci. V kúpelke som vykonal rannú hygienu, pripravil som sa a potichu som sa plížil dormom. 
V kuchyni ma už čakal Jin aj s desiatou.

"Si hore nejak skoro." poznamela keď mi podával desiatu.
"Zobudil som sa." odpovedal som mu keď som si vložil desiatu do tašky.
"Taehyung bol u teba cez noc?"opýtal sa keď začal umývať riad.

Pozrel som sa na hodinky a uvedomil som si že je ešte naozaj skoro. Posadil som sa a konečne som sa opýtal Jina na otázku ktorá mi dlho behala po rozume.

"Jin hyung? Ako si vedel že chodím do školy? " opýtal som sa ho priamo.

"PD-nim mi to povedal. Chcel aby som na teba dohliadol. " otočil sa na mňa s úsmevom.
Podišiel ku mne a pohladil ma po hlave. 
"Musí to byť pre teba ťažké, byť tak ako niekto iný, sám bez nás." poznamenal.

"Nie. Vážne. Som v pohode. Dokonca som si tam našiel aj kamaráta. Pomáha mi tam, takže hyung nemusíš sa o mňa báť, už nie som dieťa." s úsmevom som mu odvetil.

"JungKookie, ale si náš maknae. Je našou povinnosťou sa o teba báť a niekedy nám predstaviš toho kamaráta." odvetil mi s úsmevom.

Prikívol som. Postavil som sa zo stoličky a objal som Jina. 

"Jungkook?" ozval sa hlas za mnou.

Otočil som sa a pozeral som sa na rozospatého Taeho, ktorý si akurát trel rukami oči.

"Taehyung, čo si tak skoro hore?" ozval sa Jin namiesto mňa.
"Jungkook? To už ideš za ním?" nevšímal si Jina a urobil krok ku mne.
"Ano. Mal by som ísť, aby som to stihol." usmial som sa na Jina a Taehyunga som obišiel.

Nechápal som kam tým Taehyung smeruje. Prešo mu vadí že sa s niekym stretáva, kým on je so všetkými až moc prítulny? 

Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]Where stories live. Discover now