Bol som nervózny. V podbrušku som cítil jemné motýle, z tej nervozity, z toho nadšenia, proste zo všetkého. Tak hrozne som to chcel a teraz keď som tu bol tak som nevedel čo mám robiť. Najradšej by som teraz utiekol ale nemohol som.
Prezident triedy a ako som sa od neho dozvedel tak SungMin mi ukázal, kam si mám sadnúť. Našťastie to bolo hneď vedľa neho, takže som bol rád, že aspoň s niekym sa budem rozprávať.
Prvý deň utiekol celkom v pohode. Na žiadnej hodine sa ma nič neopýtali, spolužiaci mi nevenovali ani najmenší záujem.
Sem tam som započul dievčatá ako si hovoria, že mohli dostať aj krajšieho spolužiaka a nie ďalšieho šprta. Zazvonilo na prestávku a všetci sa začali stavať a odchádzať do jedálne. Ja som sa tam bál ísť. Keď všetci odišli, vytiahol som si z tašky desiatu, ktorú mi pripravil Jin a pomali som ju jedol. Po prestávke nasledovala ešte jedna hodina. Tá hodina bola niečo ako právna náuka. Celá trieda, teda až na pár jedincov a mňa, diskutovala o tom ako jednotlivci prispievaju k ekonomike našej krajiny.
Keď zazvonilo, usmial som sa sám pre seba a zbalil som si veci do tašky.
"Uvidíme sa zajtra." ozval sa hlas predo mnou.
Zodvihol som hlavu a uvidel som usmievavú tvár SungMina.
Prikívol som a chcel som odísť ale jeho ruka ma zastavila.
"Počkaj, chcel som či by si mi nedal tvoje číslo. Chcel som ti cez Kakao poslať látky čo sme preberali predtým. " Ozval sa a svoju ruku ztiahol z môjho ramena.
"Jasné." S úsmevom som mu nadiktoval číslo. Pridal som si ho a rozlúčil som sa s ním.
Dve zastávky som išiel autobusom. Vystúpil som, chcel som sa prejsť. Predtým ako som vošiel do dormu som si zotrel make-up z tváre. Parochňu som hodil do tašky spolu s okuliarmi. Vyzliekol som si sako a obliekol som si mikinu. Už keď som otváral dvere do dormu som započul smiech. Otvoril som dvere a ostal som stáť. Predo mnou stál Taehyung a Jimin.
"Jimin, ľúbim ťa." ozval sa Taehyung.
"Taehyung, tiež ťa ľúbim." ozval sa Jimin a objali sa.
Au, to bolelo.
YOU ARE READING
Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]
RandomPrišli chvíle kedy ľutoval, že musí tak veľa obetovať kvôli svojim snom. No nakoniec našiel to čo chel. Start: 7.6.2016 End: --.--.201X 10.6.2016 #476 Random 28.8.2016 #91 Random 29.4.2017 #59 Random