P.O.V. JungKook
Zadychčane som vbehol do dormu. V rýchlosti som veci nahádzal do tašky. Otvoril som dvere. Nachádzalo sa tam úplne ticho.
"V-Hyung??" zakričal som do ticha.
"..."
Vizul som sa vbehol som do obývačky. Bola prázdna. Skontroloval som kuchynu no tiež tam nikto nebol. Utekal som skontrolovať izby. Vbehol som najprv do YoonGiho izby no nikoho som tam nenašiel. Nakoniec som sa rozbehol do Taehyungovej izby.
Rozdrapil som dvere a našiel som Taehyunga sedieť na posteli so sklonenou hlavou.
"Tae!" ozval som sa a hneď som podišiel k nemu. Zodvihol som mu hlavu aby som mu videl do očí. Potreboval som vedieť či je v poriadku. Očami som ho skontroloval."V-hyung si v poriadku?" opýtal som sa ho s obavami v očiach.
"Jungkook." povedal a objal ma okolo pliec.
"Odpovedz mi. Si v pohode? ""Jungkookie." povedal znova a a pritiahol sa ku mne ešte viac.
Nakoniec som sa rozhodol že počkám kým sám povie čo sa stalo. Dlho sme sa objímali. Keď som si myslel že sa upokojil a konečne mi odpovie na otázku opatrne som sa odtiahol. Keď som si ale všimol že zaspal pousmial som sa. Opatrne som ho uložil do postele. Prikril som ho a chcel som odísť no započul som ako povedal moje meno. Otočil som sa na neho a všimol som si ako na mňa pozerá s privretými očami.
"Ostaň." povedal a znova zatvoril oči.
Pousmial som sa a vkĺzol som do postele chrbtom k nemu. Hneď na to som zacítil jeho ruky okolo môjho pásu a jeho dych na mojom krku. Zatvoril som oči. Prešlo pár minút keď som započul buchnutie dverí a hlasy.
Započul som ako Hobi hyung a Jimin hľadaju Taeho. Trvalo niekoľko minút kým ich napadlo kuknúť do jeho izby. Keď otvorili dvere na ich tvárach sa objavilo prekvapenie."Jungkook?" opýtal sa prvý Jimin.
"Pšt. Hyung zaspal." šepol som.Vošli potichu do izby.
"Je všetko v pohode?" opýtal sa Hobi hyung.
"Zničoho nič mi zavolal že sa v dorme niečo stalo keď som prišiel nepovedal nič a zaspal." vysvetlil som im.
"Žiarli." ozval sa Jimin."Kto?" nechápavo som sa opýtal.
"Taehyung, pabo. Najprv som si myslel že iba kvôli tomu že ste trávili všetok voľný čas spolu no teraz si myslím že je niečo viac v tom." povedal Jimin a Hoseok ktorý vedľa neho stál iba prikívol.
"Necháme vás. Prespím dneska v tvojej izbe." Prehovoril Hoseok a spolu s Jiminom odišli.
Jemne som sa odtiahol z jeho objatia a otočil som sa k nemu. Sledoval som jeho spiacu tvár. Nahol som sa k nemu a opatrne som priložil svoje pery na jeho. Objal som ho okolo pása a tvár som si zaboril do jeho hrude. Zatvoril som oči a nechal som sa unášať príjemným pocitom v jeho objatí.
Chcem ho. Chcem ho len pre seba.
YOU ARE READING
Chcel Som Iba Jedno...[VKOOK]
RandomPrišli chvíle kedy ľutoval, že musí tak veľa obetovať kvôli svojim snom. No nakoniec našiel to čo chel. Start: 7.6.2016 End: --.--.201X 10.6.2016 #476 Random 28.8.2016 #91 Random 29.4.2017 #59 Random