EFŞAN'IN AĞZINDAN
" Memoooooooooş benim canım sıkılaaaayooo sen Furkan'ı çağır ben Kübra'yı çağırıyım.. Hı olurmu hem Huzeyfe de teyzoş'unu özledi dimi aneem " dedim ve Huzeyfe'yi momoş'a doğru çevirdim. Huzeyfe de sanki dediklerimi anlamış gibi gözlerini kocaman kocaman yapmış memoş'a bakıyordu.
" Koçum sen teyzeyi mi özledin, gelsin mi teyze ha aslanım ama Furkan amca'da gelsin " dedi Memoş.
" Yani çağıracaksın dimi o zaman ilk ben Kübra'yı arayım sonra sen de Furkan'ı ararsın tamam mı olurmu benimki de soru yani soru yani dimi neden olmasın ki olur dimi Memoş? " dedim.
" Tamam yavrum olur ama önce bi nefes al bide seninle uğraşmayalım " dedi Memoş.
" O zaman ben arayım Kübra'yı " dedim. Telefonumu elime alıp Kübra'yı aradım. Kübra telefonunu bir iki çalışdan sonra açtı
" Efendim Efşan " dedi Kübra.
" Kız ben sana kaç kere diycem Efşan değil abla diye " dedim.
" Of Efşaaan savaş bile abla demiyo ben niye diyim " dedi Kübra.
"Neyse boşver onu da ben sana şey demek için aramıştım... Ulan ben ne için aramıştııımmm. Hah benim canım sıkıldı da bize gelsene hem Huzeyfe'yi de görmüş olursun " dedim.
" Tamam geliyorum gekirken alıyımmı bişeyler cips mips, kola mola " dedi Kübra." Mips ve mola istiyom hadi bul getir " dedim.
" Efşan..... Kapat telefonu Allah dependen baksın " dedi ve telefon'u yüzüme kapattı Kübra. Şuna bah la büyümüş de yüzyme telefon kapatırmış. Ben bunun altı bezli halini bilirim tuvaleti geldiğinde yapamaz mosmor olurdu. Memoş'a dönüp
" Memoş kübra geliyo hadi sen de Furkan'ı ara " dedim.
" Tamam yavrum şimdi ararım dedi. Telefonunu eline alıp rehber'e girdi. Rehberden Furkan'ı bulup aradı.
" Selamın aleyküm kardeşim bizim Efşan'ın canı sıkıldı da bizde Kübra ile seni çağıralım dedik. Hem sen daha Huzeyfe'yi görmedin dimi? " dedi Memoş.
" ... "
" Evet kardeşim biraz önce Efşan aradı geliyomuş " dedi Memoş.
" ..."
" Tamam bizim evin adresini biliyosun dimi? " dedi Memoş.
" ... "
" Helal kardeşime beee. Hadi fazla geç kalma da gel biran önce " dedi Memoş.
" .... "
" Tamam kardeşim Allah'a emanet " dedi ve telefon'u kapattı.
" Yavrum Furkan da geliyo. Hadi sen kalk bi çay koy, kek filan bişeyler yap sonuçta misafir belki açtırlar ama olmayadabilirler en iyisi sen gelince aç olup olmadıklarını sorar yaparsın bişeyler " dedi Memoş.
" Adam sen ne düşünceli bişeysin yiyerim seni " dedim Memoş'a sıkıca sarıldım. Memoş tam bana sarılacakken Huzeyfe'nin ağlama sesi duyuldu.
" Aslanım yapma bunu bana.. Annenin karnındayken bi rahat rahat sarılmama izin vermedin tam sarılcam anında anneyi tepikledin, doğdun dedim artık karıma rahatça sarılırım tam sarılcam ağlamaya başladın. Aslanım bırakta sarılwroıma sayende sarılmaya hasret kaldım " dedi Memoş.
" Anneeeem canımın içi şen bizi kışkanıyomusun ha paşam. Ama anne yer senii yesin mi şimdi anne seni ha oğluşum " dedim ve Huzeyfe'nin sağ elini ağzıma alıp ıssırdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAȘ BELASI BEŞİK KERTMEM
RandomELMER AYDIN ~ 19 yaşında, Beşik kertmesine mağdur edilmiş, deli dolu, sevecen, asabi ve dünya güzeli biri. SAVAŞ EMRE KARAHAN ~ 20 yaşında, Beşik kertmesine mağdur edilmiş, sinirli, huysuz, çapkın bir o kadar da yakışıklı biri. EFŞAN METİN ~ Savaş'ı...