^YAZAR^
Furkan aklından bir türlü Kübrayı çıkaramıyordu. Hele o gözleri, hele gülümsemesi. Kübra Furkan'ın aklına her geldiğinde içine ılık ılık birşeyler akıyordu. Furkan bu duygunun farkındaydı ama geçici mi yoksa kalıcı mı ona karar veremiyordu. Derken sımsıcacık bakan kahverengi gözleri özlediğini farketti. Anında evden çıkıp karahan konağına gitti.
Kübra'nın da Furkan dan farkı yoktu aklından çıkaramıyordu işte sebepsiz yere hayatını kurtardığı o adamı. Neyse dedi Kübra Rabbim hayırlısını versin. Kübra otelde kalıyordu, ne kadar süt kardeşleri, Karahan konağında kalmasını ısrar ettilersede kabul etmemişti Kübra. Tâ ki bugün Efşan arayıp onu eve çağırana kadar. Evden çıktı Kübra bir taksiye binip Karahan konağında indi.
Furkan Karahan konağına gelmişti. Tam arabasından inecekti ki karşısında aklından çıkaramadığı sımsıcak bakan kahverengi gözlerle karşılaştı. Kalbi sebepsiz yere hızlanmıştı Furkan'ın. Karşışındaki kıza bakarken arabasından indi Furkan. Furkan arabasından indiğinde Kübra da taksiden inmişti. Kübra taksiden inince başını kaldırmadan konakın kapısına ilerledi. Kübra'nın gören Furkan hızlı adımlarla Kübra'nın yanına gitti.
EFŞAN'IN AĞZINDAN
Memoşumun göğsüne kafamı yaslamış Memoş ile film izliyorduk. Birden karnıma ağrı girdi. Anaam kesin doğuruyom. Oğluşuma kavuşuyooom vuhuuuuu. Memoş'a dönüp
" Memoooooş doğuruyom Memoooooooş karnıma ağrı girdi Memoooş aaaaaaaaaa bir daha çocuk istiyom diye gelmeeee laaaan gerizekalı kalksana doğuruyom " dedim bakalım tepkisi ne olacak.
" Ne? Ne zaman? Nasıl? Ama daha 1 ay vardı... Eh be babacım bekliyemedin mi 1 ay daha? " başta şakaykenken kasıklarıma ciddi bir ağrı girdi. Aha şimdi doğuruyom.
" Aaaaaaaaa Memoş vallaha doğuruyom lan. Aaaaaa lan ölüyom galiba. Aaaaaaaaaa bebişim daha erken gelme yok yok gelme yaaaaa aaaaaaa Memoş ne dikiliyon ordaaaaa gelsene lann aaaaaaaaa geliyor oğluşum geliyooooooo. Memoooooş ne bakıyooon beni hastahaneye götürseneeeeeeeeee " dedim. Memoş' um dondu kaldı.
" Memoooş kalk lan bak doğuruyom aaaaaaaaaa lan kalksana " dedim ve tokadı yapıştırdım.
" Ha, tamam şimdi derin derin nefes alıyoruz " dedi ve derin derin nefes almaya başladı.
" Lan gerizekalı bak şuracıkta fırlıycak Huzeyfe'm. Kimlikte doğduğu yer kısmında 'ev' yazacak aaaaaaaa " dedim.
" Tamam ben arabayı hazırlayım, Savaşları arayım yada yoldayken ararım, sen birazcık daha sabret..... Hadi yavrum " dedi. Bir iki dakika geçtikten sonra Memoş yanıma geldi.
" Efşan şimdi seni kucağıma alacağım tamam mı? Sonra arabaya gideceğiz " dedi Memoş.
" Tamam hadi biran önce gidelim hastahaneye de çıkarıyım yavrumu aaaaaaaaa " dedim. Memoş beni kucağına aldı ve hızlıca arabaya götürdü. Kendisi şöför yerine beni de arka koltuğa oturttu. Arabayı çalıştırdı.
" Aaaaaaa memoooooş hızlı sür şu arabayııııııı " dedim. Arabanın hızını artırdı ve telefonunu bana uzatıp
" Efşan şurdan Savaş'ı ara da haber ver " dedi. Telefonu aldım, rehberden Savaş'ı buldum, bir iki çalıştan sonra sesi duyuldu
" Efendim Mehmet "
" Savaaaaaaş ben Efşan birazcık doğuruyorum da haber veriyim dedim aaaaaaaa lan hızlı sür şu arabayııııııı "
" Tamam da daha gelmesine 1 ay yok muydu "
" Demekki gelesi tutmuş aaaaaaa "
" Efşan '................ Hastahane'sine mi gidiyosunuz? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAȘ BELASI BEŞİK KERTMEM
RandomELMER AYDIN ~ 19 yaşında, Beşik kertmesine mağdur edilmiş, deli dolu, sevecen, asabi ve dünya güzeli biri. SAVAŞ EMRE KARAHAN ~ 20 yaşında, Beşik kertmesine mağdur edilmiş, sinirli, huysuz, çapkın bir o kadar da yakışıklı biri. EFŞAN METİN ~ Savaş'ı...