Eve geldikten sonra direkt yatakalara kurulduk. Uykuya dalacağım sırada uyuyamadığımı farkettim. Sonra telefonum çaldı. Arayan Çimen Gözlüm (▶ Elmer ◀ Savaş )
▶ Alo... bende tam seni arayacaktım
◀ Benim üstün güçlerim var güzelim, hissederim böyl. Şimdi beni ne kadar özlediğini düşünüyorsun..
▶ Beni sen aradın demek ki sen daha çok özlemişsin..
◀ Ne yalan söyleyeyim özledim.
▶ Bende özledim ve uyuyamıyorum
◀ Biri ile uyuduktan sonra kokusuna alışıp 1 ay yalnız uyuyamadığını biliyorum. Onun için çantanın en alt köşesine hırkamı koydum.
▶ Sen süpersin ya. Tamam hadi kapat
◀ Yuh ama hırkayı duydun mu hemen kapat zaten ben nasıl uyuyacağım
▶ Uyursun sen uyursun olmadı Efşan ile Mehmet ile uyu. Onlarla kesin uyursun hadi çimen gözlüm rüyanda beni gör.
Deyip telefonu kapattım. Çantadan hırkayı bulup sımsıkı sarılıp uyudum.
Sabah kalkar kalkmaz soluğu kuaförde aldım. Normalde kuaföre gelmeyi planlamıyordum ama gelmek zorunda kaldım. Aslında kalmadım birden kendimi kuaförde buldum. Ben ne güzel uyuyordum birden kendimi kuaför sandalyesinde saçım yapılırken buldum. Telefonumun çalmasıyla elime aldım. Arayan Çimen gözlüm
▶Efendim◀Sonunda uyanabilmişsin.
▶Öyle oldu
◀Moralin bozuk gibi hayırdır?
▶Bilmiyorum içimde bir sıkıntı var. Umarım bir sorun çıkmaz
◀İnan bana bir sorun çıkmayacak güzelim. Hadi sıkma canını dünyanın en güzel gelini olmak için hazırlan bakalım.
▶Tamam, ee sen ne yapıyorsun?
◀Birazdan aşağı inip tıraş olcam. Güzelim, kapatmam lazım, beni çağırıyorlar. Sende sakın moralini bozma, hadi seni seviyorum, görüşürüz.
▶ Bende seni seviyorum, görüşürüz.
◀ Dur, bir dakika kuaförden sonra dış çekime gideceğiz haberin olsun
▶ Tamam da Savaş gelirken benim dolabın en köşesinde bir takım elbise ve gelinlik var. Onları Barış ve Gurur'a giydir. Sonra çekmecemde Barış için kemer, Gurur içinse lacivert kurdele saç tokası var onları da tak. Dış çekime gelirken onları da getir. Onlarında fotoğraflarda bulunmasını istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAȘ BELASI BEŞİK KERTMEM
De TodoELMER AYDIN ~ 19 yaşında, Beşik kertmesine mağdur edilmiş, deli dolu, sevecen, asabi ve dünya güzeli biri. SAVAŞ EMRE KARAHAN ~ 20 yaşında, Beşik kertmesine mağdur edilmiş, sinirli, huysuz, çapkın bir o kadar da yakışıklı biri. EFŞAN METİN ~ Savaş'ı...