Disgusting News

903 112 35
                                    

Bazı beyin yoksunu kişiler Harry'nin evinin duvarına iğrenç bir kelime yazmışlar. Kelimeyi çevirmeyeceğim, sadece Harry'nin asla hak etmediği türden mide bulandırıcı bir hakaret olduğunu bilin:

 Kelimeyi çevirmeyeceğim, sadece Harry'nin asla hak etmediği türden mide bulandırıcı bir hakaret olduğunu bilin:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte dünya böyle bir yer. Ne kadar iyilik verirsen o kadar nefret alıyorsun. Bu rezil dünya Harry gibi bir insanı hak etmiyor. Gerçekten anlamıyorum, bir insan Harry'den neden nefret eder? Sosyal medya hesaplarını bile kullanmıyor sayılır, kimsenin işine burnunu sokmuyor veya hiçkimse hakkında tek bir kötü yorum yapmıyor, özel hayatıyla ilgili açıklamalarda bulunmuyor, insanların bağış yapmalarını sağlamaya çalışıyor, gelirinin büyük bir kısmını hayır işlerine harcıyor ve bunu kimseye yaranmak ya da gözlerine sokmak için yapmıyor, hiçkimseye karşı herhangi bir saygısızlığı olmadı, sadece huzur ve sevgiyi yaymaya çalışıyor, ona berbat şekilde muamele eden insanlara bile nazik davranıyor, etrafındaki herkesi mutlu etmeye çalışıyor, asla kendini başkalarından üstün görmüyor ve mütevazi davranıyor, bazı insanlar gibi önüne serilen fırsatlara atlamak yerine o fırsatları yaratmak için gerçekten çalışıyor. Peki bunlar mı ondan nefret etmek için sebepler? Hiç kimseden birini zorla sevmesini beklemiyorum ve herkesin düşüncelerine, duygularına saygı da duyarım ama bir insan kalbi iyilik dolu bir adamdan nefret edebiliyorsa bu kendi kalbinin kötülük ve nefret dolu olduğundandır.

Bu haberin yayılmasından sonra hayranlar dakikalar içine #CanYallRespectHarry tagini gündeme soktular. Harry'i düşürmeye çalışanlar olabilir ama biz her zaman kaldırmak için burada olacağız, aynı onun bize yaptığı gibi. Değil mi?

Harry Styles Daily [5]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin