Mick Jagger

717 101 7
                                    

Harry'nin yeni çekilecek olan  bir filmde Mick Jagger'ı canlandıracağına dair dedikodular dönüyor. Harry ve Mick sürekli benzetildiği için insanların Harry'nin oynayacağını düşünmeleri normal.

Harry'nin kararlarının her zaman arkasındayım fakat Mick Jagger'ı canlandırmasını gerçekten istemiyorum çünkü bu Harry'nin kariyerine zarar verir. Harry kadınlara olan saygısını ve nezaketini her zaman göstermesine rağmen yanında bir kadın görüldüğü zaman -sevgilisi olsun veya olmasın- iğrenç etiketler yapıştırılıyor. Bunda kendi hayranlarının da payı çok çok fazla. Mick'in zaten kadın avcısı imajı var, sex bağımlılığı yüzünden rehabilitasyona gitti, uyuşturucu olayları var vs. Bunlar Harry sadece rol yapsa bile ona zarar verecek çünkü insanlar sadece rol ile sınırlı bırakmayacaklar bunu, hayatını etkilemesine de sebep olacaklar. Hayranlar zaten olgun falan değiller böyle şeylerde, o kısma hiç değinmek bile istemiyorum. Fakat Harry Mick'i çok seviyor ve çok saygı duyuyor bu yüzden rolü kabul etme ihtimali artıyor. Mick Jagger bir icon ama Harry ile benzerlikleri görüntüden ibaret kalıyor -ve performans tutkusundan-. Harry'nin rolü kabul ettiğiyle ilgili kesinleşmiş bir bilgi yok, bazı kaynaklarda film çekimlerinin gelecek kış başlayacağı yazıyor ama ne kadar doğrudur bilinmez. Harry kariyeri için en doğru karar verir umarım, ne diyelim.

Harry Styles Daily [5]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin