Harry'nin görüntülü konuştuğu hayran konuşmayla ilgili biraz bilgi verdi. Öncelikle bu konuşmayı "Make A Wish" ekibinin hazırlamadığını söyledi. Bir arkadaşı Harry ile çalışıyormuş ve Harry ile konuşmasını sağlayarak süpriz yapmış. Hayran bu konuşmayı Make A Wish ekibinin hazırladığını değil, Make A Wish etkinliğine benzediğini söylemeye çalışıyormuş çünkü her ne kadar fiziksel olarak bir hastalığı olmasa da son aylarda depresyon/anxiety hastalığıyla mücadele edip zor zamanlar geçirmiş. Büyük ihtimalle arkadaşı da bu yüzden süpriz yapmak istedi zaten, Harry'e hayranın kötü zamanlar geçirdiğini anlatmış olmalı. Hayran sadece yanlış anlaşılma olmaması için bu açıklamayı yaptı.
Hayran modellik yapıyormuş ve Harry ile çalışan arkadaşı ile kendisi de çalışmış. Arkadaşının ne iş yaptığını, ünlü olup olmadığını veya ismini söylemedi ama fotoğrafçılık olabilir yani Harry'nin bir fotoğraf çekimi yapıyor olması ihtimal (Dunkirk için röportajlar, çekimler olmalı zaten). Fotoğraf çekimi olup olmadığını hayrana sordular ama Harry'nin ve arkadaşının ne üzerinde çalıştıklarını kendisinin de bilmediğini söylüyor -bence fotoğraf çekimi değildir dedi-.
Harry'nin yeni saçıyla iyi göründüğünü söyledi. Diğer çocuklar hakkında bir şey sormamış, oyunculuk hakkında da bir şey sormamış. Heyecanlıymış ve aklına gelmemiş çoğu şey. Uzun konuşmamışlar zaten; Harry aradığında daha yeni uyanmış ve yataktaymış, Harry ve arkadaşı da bununla ilgili ona şaka yapmışlar. Harry'nin solo çalışmasıyla ilgili bir şey de söylemedi, bence solo çalışmalar yapacak dedi sadece. Harry'nin mutlu göründüğünü söyledi. Daha önce çocukların konserlerine gitmiş, bunun hakkında konuşmuşlar. Arkadaşı Harry'e hayranın yaptığı bir modellik çalışmasını da göstermiş, Harry çalışmayı beğendiğini söylemiş ve hayranı övmüş. Harry'nin ona teşekkür ettiğini de ekledi.
Daha fazla video ve fotoğraf göndermeyecekmiş çünkü zaten sadece üç tane ekran görüntüsü almış, onlardan da en iyisini seçip paylaşmış. Aynı zamanda görüldüğü üzere özel hayata önem veren birisi, konuşmadan fotoğrafları paylaşmanın tuhaf geldiğini söyledi.
Harry'e saçlarını bağışlaması hakkında bir şeyler söylemek istiyormuş ama o sırada heyecandan unutmuş. Telefonu açtığında Harry'nin ilk söylediği kelime "hey" imiş.
Harry'de yeni bir şey fark etmediğini çünkü zaten onun iyi ve nazik bir insan olduğunu bildiğini, tahminlerinin/bilgilerinin doğru çıktığını söyledi.
Bazı hayranlar kızın söylediklerinden Harry'nin müzik üzerinde çalışmadığını çıkarmışlar (solo haberleri) ama hayran sadece bununla ilgili bir bilgisi olmadığını söyledi yani Harry solo müzik üzerinde çalışıyor olabilir de olmayabilir de dedi.
Paylaştığı fotoğrafta Harry'nin bir şeye kaşlarını falan çatmadığını, güneşten dolayı gözlerini kıstığını ve o sırada açısını ayarlamaya çalıştığını söyledi.
Harry'nin aramayı yaparken nerede olduğundan bir fikri olmadığını söyledi yani Hollanda, Londra, LA vs. her yerde olabilir dedi. Bizim fandomda Harry'nin yanında nefes alan her kadınla çıktığını düşünen saçma sapan bir sürü insan bulunduğu için kızın arkadaşıyla da çıktıklarını düşünecek insanların olacağını söyleyen birine de dalga geçerek (yani o insanların saçmaladıklarını ima ederek) cevap verdi.
Şimdilik söyledikleri bunlar, bazı kıskanç hayranlar şimdiden kıza saldırmaya başladıkları için daha fazla şey anlatır mı bilmiyorum. Zaten kızın konuştuğu süre beş dakika falan, Harry o sırada çalışıyordu ve meşgul olduğunu kızın kendisi de söyledi yani insanların sanki saatlerce konuşmuşlar da kız her şeyi biliyormuş gibi davranmaları saçma. Hayran bunları da tumblr hesabında yazdı (mofosluv).
Hayran konsere bu kıyafetle giden hayran aynı zamanda:
Depresyon küçümsenmemesi gereken bir hastalık ve kızın geçirdiği zor zamanlardan sonra Harry'nin ona böyle bir süpriz yaparak neşelendirmesi çok güzel bir şey, Harry ile bir kez daha gurur duydum. Kıza şu anda hakaretler gönderen insanlara ise hiçbir şey diyemiyorum, umarım hiçbirini kafasına takıp tekrar kötü olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [5]
RandomHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın. -"Harry Styles Daily [1]", "Harry Styles Daily [2]", "Harry Styles Daily [3]" ve "Harry Styles Daily [4]" kitaplarının devamıdır.