Uygulamada olan sorunlardan dolayı kimse bölümlere yorum yapamıyordu, ben de önceki bölümlerin hepsini bir bölümde toplayıp öncekileri kaldırmaya karar verdim. Yorum sorunu düzeldi, yani yorumlarınızı bu bölüme yapabilirsiniz.
Billboard
Billboard dün Harry'nin solo olarak kayıt anlaşması imzalamasıyla ilgili bir makale yayımladı:
"Billboard Harry Styles'ın, grubu One Direction'ın arkasındaki aynı şirket olan Columbia Records ile bir kayıt anlaşması imzaladığını öğrendi. Anlaşma şartları henüz bilinmiyor ve solo bir albüm için bir zamanlama (yani tarih) yok, diyor kaynaklar. "
Bu paragraf olayın özeti. Makalenin geri kalanında Harry'nin ASCAP sayfasına yüklenen solo şarkıların Harry'nin solo kariyerinin ipuçları olduğundan bahsetmiş -Harry her zaman solo olarak şarkı yazıyordu, bazen de kaydediyordu zaten yani bunun ipuçları ile bir ilgisi yok, bu konuda saçmalamışlar-. Daha sonra Harry'nin Dunkirk çekimlerinde olduğunu söylemiş, bir sonraki paragrafta da çocukların dört tane #1, bir tane (MITAM) #2 olan albümlerinin olduğundan bahsetmiş ve çocukların bu seneye kadar yönetimleri olan Syco'nun da Columbia Records gibi Sony Music altında olduğundan söz etmiş. Bir sonraki paragrafta Harry'nin bir ara Jeff'in şirketiyle anlaşma imzaladığı söylentilerinden söz ediyor zaten. Makaleyi Harry'nin takımından kimsenin daha bir şeyi onaylamadığı ile bitirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [5]
RandomHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın. -"Harry Styles Daily [1]", "Harry Styles Daily [2]", "Harry Styles Daily [3]" ve "Harry Styles Daily [4]" kitaplarının devamıdır.