Harry dün Dunkerque'den:
Hayranlar dün Harry'nin arabasını takip etmişler, Harry bir restoranın önünde onlarla ilgilenmek için durmuş ama bu sefer de başka kişiler evine kadar takip etmeye başlamışlar. Harry'e bağırıp itekleyerek fotoğraf istemişler ve Harry sinirlenmiş ama yine de sadece oradan uzaklaşmaya çalışmış, bu sefer daha fazla sıkıştırmışlar ve Harry bazılarıyla fotoğraf çekinmiş ama en azından film çekimleri bitene kadar paylaşmamalarını rica etmiş.
Hayranlar artık sınırlarını fazla aştılar, sırf internette bir iki fotoğraf paylaşıp beğeni toplamak için bir insana nasıl sanki bir çöpmüş, cansız bir eşyaymış gibi davranırlar? Harry zaten hayranlarla elinden geldiğince tanışmaya çalışıyor, eğer fotoğraf çekinmiyorsa gerçekten ya acelesi vardır ya da uygun bir zaman değildir ki o zamanlarda bile ilgileniyor hayranlarla. Onu itip kakarak istediklerini yaptırmaya çalışmak da ne oluyor? Bu ilk kez olan bir olay da değil ayrıca, hayranlar sürekli bu şekilde davranıyorlar ve sonra "neden Harry sosyal medyayı kullanmıyor demek ki bizden nefret ediyor!!!1!1!1!!!!" diye saçma sapan konuşmalar yapıyorlar. Harry'nin onlarla ilgilenmesini hak ediyorlar sanki. Onu takip ederek, evine giderek zaten özel alanına saldırmış oldular, bunun utancını yaşamaları gerekirken bir de bağırıp çağırıyorlar, itiyorlar ve fotoğraf istiyorlar. Harry neden artık gelen çoğu hayran fotoğrafında gülümsemiyor acaba diye merak ediyorlar ya, işte bunun için. O şekilde davrandıkları halde Harry fotoğraf çekindi onlarla, hala saçma sapan davranabilecek yüzü bulabiliyorlar kendilerinde. Kırk yılda bir Harry'e gerçekten hak ettiği gibi nazik davranan hayranların hikayelerini duyuyoruz ve onlar da yalan çıkıyor. Harry'e hak ettiği gibi davranan kimse yok çevresinde. Eğer ona yapılan saygısızlıkların bir iki tanesi bile başka bir ünlüye yapılsaydı koyamet kopardı, Harry'nin konuşmayacak kadar sabırlı davrandığına şükretsinler. Harry kolay kolay sinirlenmiyor ama dünkü olayı anlatan herkesin hemfikir olduğu konu Harry'nin sinirlenmesi, eğer onun sinirlendiğini fark edecek kadar ileri gittilerse durum gerçekten ciddidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [5]
De TodoHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın. -"Harry Styles Daily [1]", "Harry Styles Daily [2]", "Harry Styles Daily [3]" ve "Harry Styles Daily [4]" kitaplarının devamıdır.