Hey Angel & If I Could Fly

595 78 6
                                    

MITAM dinleme partisinden hayranların çektikleri iki video yayımlandı. Linkler:

Hey Angel; http://heyangelvideo.tumblr.com/post/132486256510/hey-angel

If I Could Fly; https://twitter.com/harryisbecky/status/745007107024400385

Mobilde olanlar profilimden linkleri açabilirler.

Not: Snapchat haberlerini istisnalar dışında paylaşmayacağımı kitabın en başında söylemiştim, sürekli snapchat deyip durmayın çünkü sinir bozucu oluyor artık. Snapchat paylaşımlarını merak ediyorsanız kendiniz kontrol edin diye de söylemiştim, söylediklerimi tekrar etmekten çok sıkıldım. Ayrıca şöyle bir durum da var; bir olay ile ilgili onlarca makale yazılıyor, eğer size o konunun/olayın haberini zaten verdiysem neden tekrar tekrar hakkında yazılan bütün makaleleri paylaşmaya zaman kaybedeyim? Aynı şeyi en az 10 farklı bölümde okumak hoşunuza mı gider? Gerçekten kibarca açıklamaya çalışıyorum herkese ama bir şeyi zaten açıkladığım halde hala daha bir sürü kişinin gelip aynı şeyi baştan söylemeleri, sanki ben bir şey bilmiyormuşum gibi davranmaları artık bunaltıcı bir hal aldı. Sonrasında sert tepki verince de ben suçlu oluyorum, kimseyi kırmak istemiyorum ama çok sıkıldım. Kitabın giriş bölümünde yaptığım uyarıları bir zahmet edip okursanız sevinirim yoksa birine patlayacağım ve yine kötü ben olacağım.

Harry Styles Daily [5]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin