Dunkirk setinden bir extra geçtiğimiz haftalarda Harry hakkında konuştu: "Kostüm içindeyken çoğu extradan daha özel falan görünmüyor. Birkaç defa bizim yanımızdaydı, tam önümden yürüdüğü zamanlar oldu. Kimse gerçekten umursamadı (1D'den bir şarkının bile ismini söyleyemem). O iyi, uyumlu bir adam gibi görünüyor. Beni şaşırtan tek şey Kenneth Branagh sete varmak için bir kilometre falan yürürken onun extra korumalarla ve özel arabalarla gelmesi oldu. Bu doğru hissettirmedi ama onun hayranları deli ve bu yüzden extra korumaya ihtiyacı olmasını anlayabiliyorum."
Harry burnu havada biri olduğu için özel arabalarla geziyor gibi konuşmuş ama Harry bunu sadece settekileri rahatsız etmemek için yapıyor. Kimse rahatsız olmasın diye ucuz otellerde kaldı, kaç kez otelini değiştirdi, diğer oyuncular beraber takılırlarken o sırf dikkat çekmemek için onlara katılamıyor, kameralara yakalanmamak için sürekli saklanıyor ve kendini kısıtlıyor vs. Fakat insanlar bunların hepsini görmezden gelip "nasıl özel arabayla gelir!1!1!1!!!!" diye sorguluyorlar. Yürüyerek gitseydi de yüzlerce hayranı peşine takıp sete mi getirseydi? İnsanlara ne olursa olsun yaranılmıyor. Ayrıca hayranları falan da geçtim isterse yürüyerek gider isterse özel arabalarla, kime ne ki? Sonuçta elde ettiklerini kazanmak için o kadar çalışıp emek verdi, istediği gibi kullanabilir. Bunu yargılamak, üstünde durmak bile çok gereksiz. Harry'nin özel hiçbir şeyi olmadığından bahsetmiş -sadece dışarıdan görme ile- ama özel olmasaydı daha önce hiçbir oyunculuk tecrübesi olmadığı halde film seçmelerinde rolü kazanamazdı. 1D'yi kimsenin umursamadığına da değinmeye çalışmış ama dünyadaki en büyük boybandin isminin ne olduğundan haberi yok sanırım. Gerçi Harry'nin 1D'de olmasının umursanmaması iyi bir şey çünkü bu rolü gerçekten kendi emeğiyle kazandığını gösteriyor. Ne diyelim, kıskananlar çatlasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [5]
RandomHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın. -"Harry Styles Daily [1]", "Harry Styles Daily [2]", "Harry Styles Daily [3]" ve "Harry Styles Daily [4]" kitaplarının devamıdır.