Orlando'da iki gündür silahlı saldırılar yaşanıyor. En büyük saldırı ise bir gay barında yapıldı. Bir vicdansız iki adamın öpüşmesine sinirlenip "gidip gay insanları öldürmeliyim" diye düşündü ve 50 tane masum insanı vurdu. Evet, kulağa bu kadar mantıksız ve saçma gelen bu olay gerçekten yaşandı.
Bu ay eşcinsellerin kendilerini dünyaya açtıkları için cesaretlerini kutladıkları bir ay. O insanlar orada kim olduklarını kabul ediyorlardı, kim olduklarıyla gurur duyuyorlardı, kim olduklarını açıklayacak cesareti kendilerinde buldukları için kutlama yapıyorlardı. Onlar ölmeyi hak etmediler, onlar saygıyı hak ettiler.
Homofobia günden güne iğrençleşiyor ve tehlikeli bir hal alıyor. Bu sefer 50 tane masum insanın canını aldı ve o insanların arkasından "nasılsa eşcinsellerdi, ölmüşlerse ne olmuş" tarzında yorumlar yapan caniler var. Tecavüzün, cinayetin, savaşın normal karşılandığı dünyada eşcinselliğin "iğrenç, yanlış, sapıkça bir şey" olarak görülmesi ne kadar berbat halde olduğumuzun kanıtı.
O saldırıda ölen insanların her biri benim için birer kahraman. Onlar kendilerini keşfedecek fırsatı buldular, kedilerini kabullendiler ve bunu dünyaya açıklayacak kadar cesurdular. Oldukları kişiden kaçmadılar, bundan gurur duydular. Onlar ilham verici kişilikler. Huzur içinde yatsınlar.
Harry bu saldırıyı protesto edip LGBT+ haklarına desteğini göstermek amacı ile instagramda LGBT+ bayrağını ve LGBT+'yi temsil eden gökkuşağını paylaştı:
Hayranlar da Harry'nin paylaşımına "All." yazarak yorumlar yaptılar ve desteklerini gösterdiler:
Harry'e bu tür olaylarda sessiz kalmayıp desteğini gösterdiği için, başkalarına da bunu yapmaya ilham olduğu için, her zaman eşitliği savunduğu için teşekkür ederim. İyi bir insan olduğun için teşekkürler, Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [5]
RandomHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın. -"Harry Styles Daily [1]", "Harry Styles Daily [2]", "Harry Styles Daily [3]" ve "Harry Styles Daily [4]" kitaplarının devamıdır.