Harry setten #3:
- Geçtiğimiz haftalarda Harry ile tanışan hayranlar olmuş ama çalışanlar her zaman hayranları Harry oradan gidene kadar fotoğrafları paylaşmamaları, kimseye bir şey söylememeleri için uyarmışlar. Bunu yapmalarının nedeni ise; Harry'nin yeri duyulduğu anda hem paparaziler, hem hayranlardan bir sürü kişi oraya doluşacak ve bu Harry'nin çalışmasını, filmin akışını, aynı zamanda settekilerin huzurunu bozuyor. Bu isteklere saygı gösteren hayranlar var, bugün de twitterdan bir hayran birkaç hafta önce Harry ile tanıştığını ama fotoğrafları paylaşmayacağını açıkladı.
Fakat ne yazık ki insanların hayatına, işine saygı duymayan "hayranlar" da var ve onlardan biri de sette Harry'nin fotoğraflarını çekip satılığa çıkarmış. Şu an alım/satım işleri yapılıyor, fotoğraf alındıkça paylaşılacak. Onun dışında kendi çektiklerini paylaşan hayranlar da var.
- Bir hayran geçen haftalarda arkadaşıyla birlikte sette tesadüfen Harry'i uzaktan görmüş, o sırada Harry bir teknenin üstündeymiş. Hayranlar fotoğraf falan çekmeye başladıkları zaman onları fark etmiş ve kafasını çevirmiş, daha sonra da tekrar çekim yapmaya devam etmiş. Hayranlar onu en son gördüklerinde teknenin etrafında zıplıyormuş :3
- Başka bir grup hayran da Harry'i uzaktan görmüşler, Harry onlara birkaç kez el sallamış ve gülümsemiş. Harry'nin beklediklerinden daha erkeksi bir yürüyüşe sahip olduğunu söylediler.
- Hayranların Harry ile tanışmak istemelerini anlıyorum ama keşke bazıları onun film çekmesinin bir oyun olmadığını, ciddi bir iş olduğunu anlasalar ve çekim yaparken rahatsız etmeseler çünkü kendisi onlara bunu söylemeyecek kadar kibar. Film çekimlerinin yanısıra Harry'nin basit bir seyahat yaparken bile gizlenmek zorunda olması onu fazlasıyla yoruyor, bu gelen fotoğraflardan anlaşılıyor yani keşke işleri onun için zorlaştırmak yerine daha kolay bir hale getirseler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles Daily [5]
RandomHarry Styles ile ilgili güncel haberler için takipte kalın. -"Harry Styles Daily [1]", "Harry Styles Daily [2]", "Harry Styles Daily [3]" ve "Harry Styles Daily [4]" kitaplarının devamıdır.