NOT; İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN BİRAZ KARIŞIK GELEBİLİR AMA BÜTÜN KARAKTERLERDEN BAHSETMEK İSTEDİĞİM İÇİN BÖYLE OLDU. SONRA Kİ BÖLÜMLER DAHA SAKİN VE ANLAŞILIR OLACAKTIR MERAK ETMEYİN.
Yorumlarınızı bekliyorum, keyifli okumalar♡
1. BÖLÜM "FOTOĞRAF "
Alp biten çayına bakarak omuzlarını düşürdü, ardından bakışlarını karşısında oturan iki adama çevirerek munzurca sırıttı. "Kim benim çayımı doldurmak ister?"
Tatlı olduğunu düşündüğü gülümsemelerinden birini takınarak arkadaşlarına baktığında ikisi de oralı olmamışlardı. Kahvaltıyı onlara hazırlatmıştı hazırlatmasına ama kahvaltıyı hazırlamış olmaları Alp'in her istediğini yerine getirecekleri anlamına gelmiyordu.
"Bacağım ağrıyor be hadi koyun şu çayı biriniz." Sahte bir acıyla homurdanarak arkadaşlarına baktı. Ulaş çayını yudumlayarak tabletinden birşeylere bakarken, Berkan ise yurtdışından gelecek olan turistleri ilk önce nereye götüreceğine karar vermeye çalışıyordu.
"Neyse ben kendim koyayım bari!" Arkadaşlarının onu dinlememesine sinirlerek hızla oturduğu sandalyeden kalktığında nihayet biri konuşmayı akıl edebilmişti.
"Hani bacağın ağrıyordu lan?" Berkan sırıtarak çayını dolduran arkadaşına baktığında, Alp omuz silkmekle yetinmişti.
"Geçti." Aslında sadece üşengeçliğinden yerinden kalkamamıştı, çünkü bacağının ağrısı çoktan geçmişti.
Berkan, her zaman yaptığı gibi sabah uyandığında ilk iş olarak Alp'i uyandırıyordu. Bu sabah Alp'in odasına girmeden önce, 'acaba bugün nasıl uyandırsam?' diye düşünüyordu fakat odaya girdiğin de yatağın üzerinde oturmuş bacağını ovan Alp'i görünce kaşlarını çattı.
Alp bacağını ovarken odasına giren Berkan'a kısa bir bakış attı.
"Hayırdır?" diye sordu Berkan, hayretler içerisinde karşısında ki adama bakarken. Alp'i uyandırmak tabiri caizse tam bir işkenceydi, haliyle erkenden uyanmasına şaşırmıştı.
"Seksi bacağıma ansızın giren terbiyesiz bir kramp yüzünden güzellik uykumdan uyandım."
Berkan kahkahasına engel olamadığında Alp yüzünü buruşturarak sırtına koyduğu yastığı arkadaşına fırlattı. "Niye gülüyorsun abi? Çok mu komik? Gülme lan. Vallahi çok acıyor. Bak hala gülüyor."
"Abartma lan." diye homurdandı Berkan. "Gören de bacağın kırıldı sanacak alt tarafı küçük bir kramp. Mutfağa gidiyorum, o seksi bacağına giren kramp geçince seksi kıçını yataktan kaldır ve yardıma gel." diyerek odadan çıktığında arkasında şaşkın bir Alp bırakmıştı.
Genç adam, arkadaşının yaptığı o muhteşem iltifatı mı sevinseydi yoksa o muhteşem iltifatın altında yatan iğneleceyici sözlere mi üzülseydi bilememişti.
Bir saat önceki görüntüler tekrar zihninde belirince gülümsedi. Bakışlarını Berkan'a çevirdiğinde onunda sırıttığını görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKINA AŞKİYA
ChickLit'Kadınlar erkeklere karşı huysuz, üstelik güzel ve bir de çirkef.. Adamlar kadınlar konusunda uzman ve çok yakışıklı ise aşk her iki taraf içinde kaçınılmaz olur...' Yayınlanma Tarihi; 07.06.2016 Tüm hakları saklıdır.