♧ 6.BÖLÜM "DÜĞÜN"♧ 1/1

91 6 54
                                    


BOL AŞKIYA'LI OKUMALARINIZ OLSUN.

BÖLÜM 6 "DÜĞÜN"

"Ayakta kaldınız, içeri buyrun?" Beyhan elini çekerek gülümsediğin de genç adam olumsuz anlamda kafasını salladı. "Çok vaktimiz yok, teşekkür ederiz. Gidelim mi artık abicim? Geç oldu zaten."

"Haklısın ağabey. Kusura bakmayın sizi de bu saatte rahatsız ettik ama, ancak bu saatte hepinizi evde bulabiliyorum... Neyse bildiğiniz gibi bu pazar düğün var ve ben üçünüzü de düğünümde görmek istiyorum. Gelmeyecek olan şimdiden kendine mezar ayırtsın." Durdu. Gülümseyerek çantasından üç ayrı davetiye çıkarıp arkadaşlarına uzattı. Hatice ile uzun yıllardır tanışıyorlardı. Birlikte büyümüşlerdi... Beyhan ve Sedef ile de Hatice sayesinde tanışmış, kısa sürede çok yakın arkadaş olmuştu. "Anlaştık mı Pıtırcıklarım?"

Kızlar aynı anda gülümseyerek onayladıkların da  Ulaş da gülümsedi. Neye gülümsediğini bilmeden hemde... Bu kız karşısındayken ne yaptığını bilmiyordu ki...

"Anlaştık." dedi Sedef, arkadaşlarının adına da konuşarak.

"O zaman biz gidelim..." diyerek arkadaşlarına tek tek sarıldı Ceren. "İyi geceler. "

"Tanıştığıma çok memnun oldum kızlar." dedi Ulaş çekingen bir tavırla. Sert bakışlarıyla onu inceleyen Beyhan'dan bakışlarını çekerek, yanağında ki derin çukuru gözler önüne serecek kadar güzel gülümseyen Sedef'e baktı.

Kızlar, "Bizde öyle.." diyerek onayladıkların da genç adam bakışlarını kaçırarak kapıyı açıp dışarı çıktı.
İçi burkuldu genç kadının, bu gidişle. Katran karası gözleri bir kez daha görmek isterken, o gözler onun mavilerine değmeden çekip gitmişti.

Ulaş, bilerek bakmamıştı ilk gördüğü anda onu böyle derinden etkileyen mavilere. Çünkü biliyordu, biraz daha bakarsa kaybolup gidecekti derin bir gölü anımsatan mavilerde.  Korktu belki de... bilmediği bir göl de boğulmaktan.

"İyi geceler." diyen arkadaşına buruk bir gülümseme göndererek kapıyı kapattı genç kız. Arkasını döndüğünde ona şaşkın gözlerle bakan arkadaşlarını gördüğün de, "uyuyacağım, size afiyet olsun." diyerek sessizce odasına yürüdü.

"Ama karnın aç-" Sedef'in cümlesini yarıda kesen şey çarpan kapı sesiydi. Yavaş adımlarla yatağına ilerledi, pikeyi kaldırmadan yatağa uzandığın da aklında Ulaş'tan başka birşey yoktu.

Saçmaydı. Daha bir kaç gün önce tanıştığı bir adamı mi denli düşünmesi çok saçmaydı. Niye bakmak istiyordu ki onun gözlerine? Ya da çıkarken ona bakmaması niye bu kadar acıtmıştı ki canını?
'Ahhh!' diye sızlandı kafasını sertçe yastığa gömerken. 'Çık aklımdan Allah'ın cezası. Çık!'

>>><<<

Kızlar omuzlarını düşürerek Hatice'nin gözden kayboluşunu seyrettiler. Keyifleri kaçmıştı, kardeşleri mutsuzken onların keyfi olmazdı ki zaten.

"Gördüğüm an da uyuz oldum ben o adama zaten." diye tısladı Beyhan. "Neyse... Operasyon başlatıyorum, gel benimle." İşaret parmağını hafif bükerek, 'gel' işareti yaptı, ardından bacaklarını hareketlendirerek Hatice'nin odasına yürüdüğün de, Sedef; "Ne operasyonu?" diye sordu.

"HDÇO"

"Ha? O ne be?"diye sordu Sedef, hâlâ kapının önünde beklerken.  Kaşlarını çatarak ellerini şortunun cebine soktuğunda Beyhan munzurca gülümsedi.

AŞKINA AŞKİYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin