7.BÖLÜM

109 27 7
                                    

Bir sürü uyuşturucu poşetleri ile doluydu.Ben daha şaşkınlığımı üzerimdede atamamışken Emre "Hadi!"dedi.Bende o şaşkınlıkla hemen bir poşeti alıp Emre'ye uzattım.Emre poşeti aldı ve haplardan birini ağzına attı bir süre sonra titremesi geçti.Ne yani şimdi Emre uyuşturucu mu kullanıyordu?İnanamıyorum Nasıl böyle bir şey yapar kendine!
"Emre sen o hapları mı kullanıyorsun?Emre nasıl yaparsın sen!"dedim.Emre bana cevap vermeyince ben de bu defa baya bir bağırarak "Emre bana cevap ver?"dedim."Buket bak ben üzgünüm ama sen gidince üstüne annemin intiharı dayanamadım,yapamadım.Ayakta duramadım ben senin gibi güçlü değilim ki.Buket benim sana ihtiyacım var!"dedi ve cümlesini bitirdikten sonra gözünden bir damla yaş düştü.Emre şuan karşımda ağlıyor ve ben hiçbir şey yapamıyordum.Oysa ki benim en kötü dönemlerimde o benim yanımdaydı ve beni kurtarmıştı o acıdan.Şimdide ben onun için birşeyler yapmalı ve ona yardım etmeliydim.Aklımdaki düşüncelere bir son verip birden "Evet."dedim.Tabi Emre hiçbir şey anlamadı.Soru sorar gibi bana baktı."Yani eğer teklifin hala geçerliyse ben bir kere daha denemek istiyorum."dedim.Emre'nin yüzüne baktığımda gözlerindeki sevinci,parıltıyı gördüm."Sen cidden az önce kabul mü ettin?"dedi.Bende bu sefer"Evet ama iki tane şartım var."dedim.Emre ise"Evet ne olursa kabul."dedi.Bende pekala o Zaman şartlarımı söyleyeyim artık."Birinci şartım eğer bir kere daha ayrılırsak artık peşimden gelmeyeceksin!"dedim.Emre'nin tepkisini ölçmek adına yüzüne baktığımda hayal kırıklığına uğradığını farkettim az önce ki hafif tebessümü yok olmuştu biranda oysaki ben daha ikinci şartıma daha gelmemiştim.Madem ona yardım edecektim o Zaman ikincisini kesinlikle gerçekleştirecektim.Emre"Peki ikincisi ne o halde?"dedi.Bende yüzüme Kocaman bir gülücük koyarak Emre'nin gözlerinin içine bakarak kurdum cümlemi."Tedavi olacaksın ve o lanet şeye bir daha başlamayacaksın."dedim tek bir nefeste ve her kelimeme bastırarak gözlerinin en derinine bakarak.

KimsesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin