9.BÖLÜM

132 26 20
                                    

O sırada elim tuttuğumu bile unuttuğum telefonum çaldı.Ekrana baktığımda arayanın Güneş olduğunu gördüm.Ah Nasıl unuturum Güneş'e haber vermeden gitmiştim daha doğrusu sürüklenmiştim.Gerçi Nasıl haber verecektim ki Emre beni buraya getirirken.Birkaç kere daha çaldı ama ben açıp durumu Nasıl izah ediceğimi bilmediğim için cevaplamadım.Ama Güneş tekrar aradı."Önemli galiba bu kadar aradığına göre."dedi Emre.Bende"Güneş arıyor dediğim gibi Avm'de birlikteydik taha ki sen beni götürene kadar ve şimdi telefonu açıp ne diyeceğimi bilmiyorum çok sinirlenecek malum senden pek hoşnut olduğu da söylenemez(!)."dedim."Anladım ımm istersen ben konuşayım seni zorla getirdiğimi açıklarım."dedi.Bende tek çare kabul ettim."Tamam."dedim.Güneş'i 4.aramasında Emre açtı ve hoparlöre aldı."Buket!Sen nerdesin?İki saattir seni arıyorum!İyi misin?Nerdesin?Kızım cevap versene!Buket yoksa biri birşey mi yaptı?Buket!!!"dedi ve bunların hepsini tek bir nefeste söyledi.Bunun böyle olmayacağını Emre onunla konuşursa daha çok endişeleneceğine kanaat getirerek Emre'den telefonu aldım ve"İyiyim merak etme."dedim.Güneş ise"Buket Nasıl merak etmiyeyim hem sen nerdesin?"diye sordu."Imm şey ya ben evdeyim."dedim küçük küçücük bir yalan uydurarak Emre bana bunları söylerken anlamsızca bakıyordu."Ne demek evdeyim Buket,canım arkadaşım tamam sabah unuttuk ama şimdide unutmuş olamassın hani sen bugün o çok istediğin şirkete gidicektin bizde bunun için alışveriş yapıyorduk hatırladın mı?(!)."dedi."Off Güneş saçmalama Tabikide hatırlıyorum ben çok yoruldum ve ımm doldurmam gereken işle ilgili dosyalar vardı ve ben onları doldurmayı unutmuşum şimdi onları doldurdum topluyorum.Eee sen ayakkabıyı aldın mı?"dedim."Evet harika bir kombin yaptım ama sana sinirliyim neyse ilk iş günün olduğu için birşey demiyorum ve o Zaman ben direk eve geliyim kıyafetleri falan da getiririm sen de hazırlanırsın ve şirkete gideriz tamam mı?"dedi."Tamam o zaman ben evde bekliyorum hadi görüşürüz."dedim."Tamam görüşürüz,öptüm."dedi ve kapattı.Emre "Yeni bir işe mi başladın?"diye sordu.Bende "Evet ama sonra konuşsak şimdi hemen eve gitmem gerekiyor daha sonra görüşürüz."dedim ve tam arabasından iniceksen beni bileğimden tutup tekrar koltuğa oturttu ve bana birden sarıldı.Hareketinin şaşkınlığıyla bende ona sarıldım."Görüşürüz güzelim."dedi ve bileğimi bıraktı.Bende hemen arabadan indim ve kendi arabamdaki binip evin yolunda ilerlemeye başladım.

KimsesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin