10.BÖLÜM

92 13 15
                                    

Arabamı kullanırken aynı Zamanda ne kadar yanlışta olsa aklım Emre'yle konuştuklarımızdaydı.Kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı ama şimdi değil bugün yatağımdan kalkarken sadece yeni işime gitmeyi planlarken aklıma dahi gelmeyecek olaylar olmuştu ve ben sanırım daha ilk günden işe geç kalıcaktım.İnşallah patronum anlayışlı biridir.Bir kaç dakika sonra eve vardım.
----------------------------------------------
Hemen arabamdan inip koştur koştur  kapıyı açıp merdivenlerden 2'şer 3'er çıkıp odama girip makyaj masama oturdum ve zamanım kısıtlı olduğundan eyeliner ve ruj sürdüm.saçımıda sıkı bir at kuyruğu yaptım.Odamın kapısında elinde poşetlerle merdiven çıktığı için nefes nefese kalmış Güneş'i gördüm ve elinde hemen poşetleri alıp kapıyı yüzüde kapattım.Poşetlerin içindekileri yatağımın üzerine döktüm.son derece harika siyah ince askılı dizlerime gelen alt tarafı kalem etek modeli üstü ise ince askılı ve omzunda pileli şifon büzgülü bir askıdı daha vardı (Anlatamadım sanırım pek ama neyse boşverin siz o kısmı yaniii:))Çanta mat siyah kutu şeklindeydi,ayakkabılar ise yine mat siyah stiletto.(yanlış yazmış olabilirim .s.s)Hemen hazırlandıktan sonra yine merdivenlerden koştur koştur indim.Ve bugün neredeyse 10.kez tekrar arabama bindim.
----------------------------------------------
Şansıma trafik yoktu.Sanırım üzerimdeki kötü şans artık etkisizleşti.Kısa bir araba yolculuğundan, sonra uzun uğraşlar sonucu gelebildiğim yeni çalışacağım büyük hatta çok büyük "DİNÇER HOLDİNG"karşımdaydı.Kapısından içeri adımımı attığım an içimi farklı bir duygu kapladı belki uzun zamandır bu işi istediğim içindi ama daha çok sanki burada çok şey beni bekliyordu.Önüm de upuzun 8 ay vardı.
  11.Bölümün gelmesi için aşağıdaki minik yıldızın en azından +10 defa parlaması gerek...
Oy ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KimsesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin