5.BÖLÜM

111 28 7
                                    

Beni kolumdan tutmuş sürükleyen kişi Emre'ydi.Üç yıl önce ayrılmamıza rağmen iki yıl boyunca peşimi bırakmayan şu son yıl rahatım dediğim ama yine karşıma çıkan eski sevgilim Emre ."Emre bırakır mısın??!"dedim sesimi biraz da yükselterek tabi.
"Buket sus!"dedi o da aynı şekilde sesini yükselti.
"Bırak ne yapıyorsun Emre!?"dedim bende.
"Buket sus dedim konuşacağız hep benden kaçıyorsun yeter artık!"dedi.
"Ben konuşmak istemiyorum bırakır mısın beni hem Güneş beni bekliyor."dedim daha sakin bir tonda.
"Umrumda değil.Konuşmadan hiçbir yere gidemezsin."dedi o da aynı sakinlikte.
Biz bu şekilde atışırken Emre'nin arabasına yaklaşmıştık.Emre binmemi işaret etti.Bende bu çilenin hemen bitmesi için dediğini yaptım ve şöför koltuğunun yanındaki koltuğa oturdum.
"Evet,seni dinliyorum ne konuşmak istiyorsun?"dedim.
"Buket,ben seni seviyordum ve hala seviyorum bunu sende gayet iyi biliyorsun,eee sevgiliykende güzel Zaman geçiriyorduk.Ben her gece düşünüyorum anlıyor musun?Neden diye neden ayrılmak istedi neden beni yüzüstü bıraktı diye,neden beni hiç sevmedi diye!Anlıyor musun.?"sonlara doğru iyice sesi kısılmıştı sanki kendi kendine soruyor gibiydi.
"Emre seni eskiden sevmediğimi nerden çıkardın?"dedim.Ama böyle düşünmesi normaldi çünkü ben hiç ona o gözle bakmamıştım.Emre lisede beni seviyordu ben hep reddetiyordum sonra birlikte bir süre takılmaya başlamıştık.İkimizde birbirimizleyken dertlerimizin bir kısmınıda olsa unutuyorduk.Daha sonrada bunu farkedince zaten Emre'nin teklifini kabul etmiştim.Ama daha sonda onla öyle olmak beni zorlayıncada ayrılmak istemiştim.Ve de ayrılmıştım.Galiba o da anlamıştı neden sevgili olmayı kabul ettiğimi ama hiç söylememişti ilk kez dile getiriyordu."Buket,biliyorum beni şuanda,öncedende sevmediğini ama ben seni çok seviyorum ve bak ben çok kötüyüm lütfen bir kere daha deneyelim Buket belki bu defa gerçekten sende sevmeyi denersen eğer bize bir şans verirsen Buket herşey çok daha güzel olabilir lütfen Buket?!"
Şuan cidden ikilemde kalmıştım.Çünkü eğer evet dersem Emre'ye umut vericektim ama en azından kendi düşüncelerimi unutabilirdim.Ama hayır dersem yine düşüncelerimle yalnız kalıcaktım.
"Cevabın ne Buket bize bir şans daha vericek misin?"diye tekrar sordu Emre ama ben ne diyeceğimi bilmiyordum.

KimsesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin