4.BÖLÜM

114 30 11
                                    

"Bayan iyi misiniz?"diye bir soruyla çıkabilmiştim derin düşüncelerimden,hayatımı belkide mahveden günün anısından.
"İyiyim."diye en basit yalanla cevapladım garsonun sorusunu.
"Bayan ben siparişlerinizi getirmiştim de daldınız sanırım,bir bardak su ister misiniz?"
"Çok iyi olur,teşekkür ederim."dedim ve expressomdan bir yudum aldım.O sırada garson yanıma yaklaştı ve getirdiği suyu uzattı bende aldım.Ondan da bir yudum aldım ve biraz da olsa kendime gelmeye çalıştım.Masanın üzerine koyduğum telefonumun ritmik melodisini duydum ve açtım arayana bakmadan.
"Ben geldim sen nerdesin?"Sesinden tanımıştım zaten.
"Ben de hemen girişin karşısındaki kafedeyim Güneş hadi gelde başlayalım  şu lanet alışverişe."demem ve telefonu kapatmam bir oldu.Bende hemen hesabı ödeyip kalktım ve Güneş'le buluşacağımız yere ilerledim.Karşıdan gelen Güneş'le aynı anda girişe ulaştık.
"Ohh sonunda be kızım hem beni acele ettiriyorsun hemde beni kaç saattir bekletiyorsun."dedim hafif kızarak çıkarmaya çalıştığım sesimle."Hadi başlasın o zaman alışverişimiz."dedi gayet heyecanlı bir tonda.
"Tamam ama bak oyalanmak yok!"dedim.
"Offf iyi be tamam!"diye bir karşılık aldım Güneş hanımdan.
Mağazaların vitrinlerine bakıp bakıp geçiyorduk Güneş ile birlikte o sırada bir mağaza dikkatimi çekti ve mağazaya girdik.Ben askılılara yaklaşıp elimi elbiselerin üstünde gezdirirken Güneş yanıma elinde dizlerime gelen siyah ince askılı şık ve zarif bir elbiseyle geldi ve bana uzattı.
"Hadi sen bunu dene bende sana ayakkabı ve çanta bakıyım."dedi.
O çanta ve ayakkabı bölümüne Adımlarken bende kabinlerden birine girdim ve uzun uğraşlar sonucu elbiseyi giydim.Evet uzun uğraşlar sonucu çünkü elbiseyi giyene kadar kan,ter içinde kalmıştım."Allah aşkına bu daracık elbiseyle bütün bir gün şirkette nasıl rahatça hareket etmemi bekliyor?!"diye kendi kendime söylenerek dışarı çıktım.O sırada ufak çaplı bir çığlık duydum ve sesin geldiği tarafa döndüm Güneş ağzını açmış,şaşkın şaşkın bana bakıyordu."Yine ne oldu Güneş?"dedim.
"Bu-Buket sen harika olmuşsun.Kesinlikle bunu alıyoruz.Hatta sen şu getirdiğim ayakkabıyı giy bide çantayı tak bakıyım."dedi.Yani şu çığlığı bunun için miydi?Bu kız valla deli!
Ayakkabıyı giyip,çantayı da taktım ve dışarı çıktım ama az önce Güneş'in oturduğu puf boştu.Bu kız yine nereye gitti ?!
Kafamı sağ-sola çevirip Güneş'i görmeyi amaçlıyordum ama yoktu derken Güneş'i takıların olduğu bölümde gördüm ve Oray'a doğru ilerlemeye başladım o sırada biri sertçe bileğimi tuttu ve beni tam aksi yöne doğru çekmeye başladı.Kim olduğunu anlayabilmek işin kafamı kaldırdım ve gördüğüm yüzle beraber şoke oldum...
(Beğenirseniz ve yorum yaparsanız çok sevinirim...✨)

KimsesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin