Tanıtım

99 9 5
                                    

Elimdeki kanı yıkarken öldürdüğüm adam için bir kere vicdan azabı duymadım. Benim içi ne hayat felsefesi haline gelmişti artık "Öl Ya Da Öldür..." Vicdanım ile baş başa kaldığım iki an vardı sadece şarkı dinlemek ve kitap okumak. Evet bir mafyayım ama bu kitap okumadığım anlamına gelmiyor. Sadece sevdiklerimin -yani abim ve babam- yanında iyi biri oluyorum onun dışında taş kalpli biri oluyorum. Bu benim kendi tercihim değildi,yaşadığım olaylar beni taş kalpli biri yapmıştı. Şu an 20 yaşındayım bundan tam 5 yıl önce annemi kaybetmiştim. O zaman mafya değildim,liseye yeni başlamış sessiz sakin bir kızdım. Babamın mafyadan aldığı bir borcu annem canı ile ödemişti. Hep babamı suçladım halâ da suçluyorum ama kızamıyorum artık. İlk zamanlar odamdan dışarı adım atmamıştım. Yaşıtlarım aşk acısı için ağlarken ben annemin yokluğuna ağlıyordum. 1 yıl gibi kısa bir sürede babam ün salmış bir mafya oldu. Buna rağmen onu desteklemedim abim ile beraber adam öldürürlerken ben hep bunun yanlış olduğunu savundum. Annemin ölümünden yaklaşık 1,5 sene sonra öyle bir şey geldi ki başıma o zaman anladım ki eğer acırsam acınacak hale düşersin. Yemek yemedim sadece su ile beslendim her gün kendimden nefret ettim koruyamamıştım kendimi Allah'ın verdiği bu bedene sahip çıkamamıştım ölmek istedim yapadım. Bu olaydan kimsenin haberi olmadı. O olaydan sonra kimseye güvenmedim. Sadece abimve babam biliyordu. Abimden dövüş dersi aldım, silah kullanmayı öğrendim. Ben eski ben değildim artık bir mafya olmuştum.
Güçsüz değildim
Masum değildim
Ağlamak benim için bir zayıflıktı,kimsenin yanında ağlamadım sıktım kendimi,tuttum kimsenin eline koz vermek istemedim. Görevlerim vardı ve bu görevler için birçok şey yaptım,yeri geldi bazılarıyla sevgili oldum, yeri geldi liseyi tekrar okudum ama her seferinde görevimi başarı ile tamamladım. Ama babam bana şimdi öyle bir görev verdi ki hepsinden daha zordu. Ben hep tek çalıştım ama şimdi rakip mafyalar ile iş birliği içindeyiz ne hoş ama! Beni ne gibi süprizler bekliyor bilmem ama bu görevin bir an önce bitmesini istediğim aşikardı.

KARANLIK UÇURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin