Yeni bir ilişkiden çıkmıştım haliyle yorgun ve bitik bir haldeydim .Kimseye güvenecek mecalim kalmamıştı .Konuşmak bile istemiyordum .Günlerce uykusuz kalmış , göz altlarım morarmıştı.Aynalara bakmadığım için kendimden haberim yoktu .Daha çok yalnız kalıp kendimi dinlemenin ,bedenimi dinlendirmenin peşindeydim.15 yaşındaki bir kız için haliyle fazlaydı bu yük ,taşıyamayacak kadar da büyük .Dalgın bir halde ceketimi alıp çıktım evden annemin 'Nereye kızım ? ' sorusuna bile cevap veremeden .Sanki bir yere geç kalmış gibi ayakkabımı hızlıca alarak giydim oysaki acelem yoktu .Nereye gittiğimi bilmiyordum öylesine yürüyordum .Hava esiyor .Saçlarım uzun ve açık .Rüzgar estikçe saç uçlarımın tutuştuğunu hissettim .Tarifi yoktu bu acının ilk defa canım bu kadar yanıyordu .Zaten herkesin acısı kendisine büyüktür öyle değil mi ?Baktım bu rüzgar kesmiyor beni .Hızlı adımlarla ilerledim uçurumun kenarına .En uç kısmına kadar gittim biraz daha gitsem uçurumun dibini boylayacaktım .Oturdum orada bir kayanın üstünde çıkan bir çiçeğin yanına .Rüzgar oldukça etkiliydi .O gün istedim ki rüzgar öyle bir essin ki içimde sana ait hiçbir şey kalmasın .Açtım Yıldız Tilbe - Dayan Yüreğim şarkısını verdim son ses .Rüzgar Yıldız Abla'ya eşlik ediyordu . ' Dayan yüreğim dayan yarına inan gün gelir acılar ezberlenir iyileşir zamanla yaran . ' dedikçe içimden bişeylerin koptuğunu hissettim .Artık geri gelse bile hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını ,oldurmaya çalışsa bile ben kabul etmeyecektim .Yaktım sigaramı .Oysa ki o kadar nefret ederdim sigaradan .Ne bileyim işte başladım .Ayağa kalktım .Seni içimden atmak için sadece bağırdım .Eve gitmek için arkamı döndüm ,aklıma annem geldi .Telefonumu uçak modundan çıkardım .15 tane cevap arama vardı . Annem olmalıydı .Onu tekrar geri aradım .Fazlasıyla korkmuştu .Sahile inip geleceğim diyerek telefonu kapattım ve sahile doğru yürümeye başladım . Fuat amcayı görmeden gitmek istemedim eve . Fuat amca geçimini sağlamak için sahilde pamuk şeker satan yaşlı amcaydı . Bir derdim olsa onunla konuşmadan eve gitmem . Her zaman beni dinler ve öğüt verir . Fuat amcanın öğütlerinden her zaman ders çıkarırım . Sahile vardığımda her zamanki yerinde . Büyük ağacın altında oturmuştu. Yanına gittim biraz sohbet ettik . Konuşurken deniz kenarına yakın bankta oturan bi genç farkettim dikkatimi oldukça çekti . Fuat amcayla vedalaşıp kalktım .Yanına gidecektim ama eve oldukça geç kalmıştım annemi daha fazla meraklandırmadan eve döndüm . Aklım hala ondaydı . Neden bu kadar dikkatimi ve ilgimi çekti anlıyamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevilmeyen Kadın '
Genç Kız EdebiyatıAçelya genç bir kız . Ama karakteri hiç kimseyle geçinmesine izin vermiyor . Sorunlu hayatı düzene girebilecek mi ?