Akşam saat 9 olmuştu . Eve geldiğimde herkes kendi alemindeydi . Kız kardeşim odasında bilgisayar başında . Annem mutfakta . Babam televizyon karşısındaydı . Usulca odama geçtim . Pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım . Telefonu aldım . Whatsappa girdim . Baya mesaj gelmişti . Kız gruplarından tabi kimden olacaktı . Yine bi dedikodu dönmüştü ortada ah bizim kızlar yok mu . Mert'in doğum günü partisi varmış . Topluca gidecektik . Gitmek istemiyordum . Kızlar baya zorladılar
Bende onlara 'Gelmeye çalışırım ama uyuyup dinlenmem lazım size iyi geceler 😊 ' diyip çıktım. Mert bana 3 senedir aşık ama ben onu arkadaştan öte görmüyorum . Telefonumu kapattım. Günlerce uyumamanın yorgunluğunu iyice üstümden atmaya ihtiyacım vardı .Sabah saat 8.00 alarm çaldı . Her zamanki gibi koşuya çıktım . Spor yapmaya bayılıyorum . Döndüğümde bizimkiler uyanmış çoktan kahvaltı hazırlanmıştı. Kahvaltı yaparken Merve ve Dilara geldi . Alel acele masadan beni kaldırdılar . Babamdan izin almama bile fırsat olmadı . Alışveriş yaptıktan hemen sonra Mert'lerin evine gittik herşey tam tamına hazırdı . Babamı o sıra ancak arayıp haber verebildim . Babam ise ' Geç kalma kızım ' bende ' Tam baba merak etme sen ' diyerek kapıya doğru ilerledik . Mert bizi kapıda karşıladı . Oldukça mutluydu. Havuz başına geçtik . Saatler ilerledikçe baya kalabalıktaştı . Mert'in pastası geldi . Benimle üflemek istediğini söyledi . Bu özel günde onu kırmak istemedim . Yanına gittim . Pastayı üflemeden önce ellerimden tutup dilek diledi . Daha sonra beraber üfledik . Pastayı kesti konfetiler patlatıldı . Konfetiler patlatıldığı sırada hemen masama geçtim . Masaya gittiğimde ' Vay be helal olsun Mert'e kesin seni diledi . Ay ne romantik . ' gibi şeyler söylenmeye başladılar . Ben ise 'Aman sizde yanlış anlatmaya yer arayın' dedim . Aradan Dilara seslendi . ' Kızım ne yanlış anlaması Mert sana sırılsıklam aşık işte . ' dedi . Ardından Mert geldi dansa kaldırmak için elini uzattı . Bugün yeterince yorulduğumu söylerek bu teklifini nazikçe reddettim . Etrafa bakarken köşelerde tek başına biri duruyordu . Hırkasının şapkasını kafasına geçirmiş . Kimseye bakmıyordu . Dikkatice baktım ki İnanamıyorum ! Şaka gibiydi . Tesadüfünde bu kadarı . Evet evet o sahilde bankta oturan gençti . O gün konuşamamıştım aklımı çok kurcalamıştı . Şimdi konuşmanın tam zamanıydı ama ne diyecektim ki beni tanımıyor bile. Ya beni terslerse . Ay içim içimi yiyordu ne yapmalıydım . Mert'i çağırıp sordum .
Açelya : Mert bu kim ?
Mert: Eski okulumdan bi arkadaşım . Niye noldu ?
Açelya : Yok bir şey orada tek başına duruyor dikkatimi çekti .
Mert : Aa evet haklısın . Dur çağırayım tek kalmasın .Dilim tutuldu bişey diyemedim . Niye bu kadar heyecanlandım anlamıyorum ki off . Yanımıza geldi . Kimseye bakmıyordu . Tek tek hepimizle tanıştı . Elini bana doğru uzattı .
Can : Merhaba ben Can .
Açelya : Bende Açelya .Hemen önüme döndüm . Acaba o gün onu gördüğümü söylesem mi söylemesem mi diye düşünürken . Can bize dönerek .
Can: Tanıştığıma memnun oldum . Benim gitmem lazım . Bana bu kadar eğlence yeter hadi eyvallah .
Diyerek gitti . Parti bitti evlere döndük . Aklımı çok kurcalıyordu . Mert'in arkadaşları genellikle ukala olurdu . Can daha da dikkatimi çekti . Geçirdiğim kötü günlerden sonra bu parti iyi gelmişti bana . Eve geçtiğimde hemen telefona sarıldım . Instagrama baktım Can'ı aradım buldum . Profiline bakarken . Aman Allahım ! Gözlerime inanmıyorum . Bugün yeterince şok yaşamıştım . Ama bu farklıydı . Can'dan mesaj vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevilmeyen Kadın '
Genç Kız EdebiyatıAçelya genç bir kız . Ama karakteri hiç kimseyle geçinmesine izin vermiyor . Sorunlu hayatı düzene girebilecek mi ?