5. the cinema

5.8K 269 37
                                    

'Favoriete artist?' vroeg Dylan. 'Als in digital of traditional?' vroeg ik. 'Digital' antwoorde Dylan. 'Hmmmmm.... ik heb er te veel' lachte ik. Dylan lachte. De afgelopen weken trekte we veel met elkaar op en bleken veel gemeen te hebben. Momenteel lagen we op mijn bed te praten over tekenen, iets wat hij ook deed.

'Ik vind het altijd heel gezellig met jouw Cara. Daarom wil ik vragen of je misschien met mij naar de film wilt vanavond?' zei Dylan. Hij vroeg me mee uit!!! Dat is zoooo lief!!!! 'Lijkt me leuk' glimlachte ik lief naar hem.

Pov Zayn

Ik zat bij Emily thuis. Bij tante Sara om precies te zijn. Ik zat voor het raam naar buiten te kijken, naar Cara's huis. De voordeur ging open en Cara kwam er met een jongen uit. Ze gaf de jongen een knuffel, ze hadden even een korte woordwisseling en toen liep die jongen weg.

'Dat is Dylan, hij is nieuw hier' zei een stem achter me. Ik wist dat het Emily was want wie anders zou dat weten. Emily ging naast mij zitten. 'En ik denk dat ze hier heen komt om iets te vertellen' zei Emily.

Niet veel later ging inderdaad de bel en ik keek Emily aan. Die fronste en liep naar de deur. 'Je gaat nooit raden wat Dylan heeft gedaan' hoorde ik Cara enthousiast zeggen. 'Vertel' zei Emily. 'Hij heeft me mee uit gevraagd!' riep Cara enthousiast. Ik voelde een steek van jaloezie. Cara hield dus niet meer van mij. Ik weet niet eens of ze überhaupt van me hield.

Pov Cara

'En waar gaan jullie naartoe?' vroeg Emily. 'Naar de bioscoop' antwoorde ik. 'Oeee dit ga ik even tegen Natt vertellen, ben zo terug' zei Emily enthousiast en ze rende haar eigen huis uit. Nu ik pas realiseerde ik dat Zayn er ook was. Hij keek me met een gepijnigde blik aan. 'Hé' zei ik zacht. Ik liep naar hem toe en ging naast hem zitten.

'Ben je jaloers?' vroeg ik. Zayn schudde zijn hoofd. Wel dus, i knew it. 'Je hoeft echt niet jaloers te zijn hoor' zei ik. Zayn keek me aan en stond op. 'Ben je nauw boos op me?!' riep ik hem na nadat hij wegliep. Ik stond op en liep hem achterna.

'Zayn hou op met dingen ontkennen!' zei ik luid. Zayn draaide zich onverwachts om waardoor ik tegen hem aanknalde. 'Ik ontken niks' zei Zayn. 'Dat doe je wel' protesteerde ik. Zayn zuchtte en pakte met zijn handen mijn hoofd vast. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Hij trok zich na enkele seconde terug en hield mij nog steeds vast.

'Ik hou van je Cara' zei Zayn zacht. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik weet niet meer wat ik moet geloven Zayn. Soms zijn grappen leuk maar ze kunnen ook dingen stukmaken' zei ik zacht. 'Jij hebt iets gedaan wat niet leuk of grappig was, maar iets wat gewoon niet te vergeven valt. Iets wat ik gewoon niet kan vergeven bij iemand' zei ik wat krachtiger. Ik pakte Zayn's handen vast en haalde ze van mijn wangen weg. 'Je moet weten wat de grens is, je moet het leren' zei ik en ik liep weg.

A/N

Drama hier, morgen romantiek.

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking Together #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu