'Ik haat je' mompelde ik nors. 'Haat en liefde liggen dicht bij elkaar' zei Zayn. Onze lieftallige ouders hadden besloten om weer eens samen te gaan kamperen. Deze keer had ik ging Charles erbij dus ik moest de tent met Zayn delen. Dus we kwamen laat aan en hadden dus onze tenten snel opgemaakt. Ik probeerde zoveel mogelijk van Zayn weg te liggen maar dat ging moeilijk. Het was al best laat, ik geloof 11 uur in de avond.
Ik lag in mijn slaapzak boos naar boven te kijken. 'Kunnen we gewoon normaal tegen elkaar doen?' vroeg Zayn op een gegeven moment. 'Nee' zei ik kortaf en ik deed de zaklantaarn uit.
Midden in de nacht hoorde ik een luide dreun. Ik schoot overeind en hoorde regen op de tent vallen. Geen onweer, please ik ben bang voor onweer.
Kaaaabbboooeeemmm!!!!
Shit het was wel onweer!
Pov Zayn
Ik werd wakker van een luide dreun en zag vaag in het donker Cara recht overeind. Volgens mij was ze bang vior het onweer. Voorzichting raakt ze mijn hand aan, ze weet niet dat ik al wakker ben. 'Zayn? Ben je wakker?' fluisterde ze zacht. 'Wat is er?' fluisterde ik zacht terug. 'Het onweert' antwoorde Cara fluisterend. Ook al hadden we ruzie, ik wil niet dat ze bang is. 'Kom maar' fluisterde ik zacht.
Pov Cara
Ik twijfelde wel maar zodra het weer donderde dook ik tegen Zayn aan. Ik voelde hoe hij een extra deken op ons legde. Met zijn rechterarm duwde hij me dichter tegen zich aan. Ik lag nu gesandwiched tegen Zayn aan. 'Ik wil nu dat je denkt dat het vuurwerk is' fluisterde Zayn. 'Het lijkt niet eens op vuurwerk' zei ik. 'Wees niet zo koppig' sneerde Zayn. 'Calm you're tits Zayn' fluisterde ik nuchter. Ik gehoorzaamde maar en sloot mijn ogen.
'Weet je nog onze eerste oud en nieuw samen?' fluisterde Zayn. 'Ja' fluisterde ik terug. 'Toen zoende je me om middernacht' fluisterde ik. 'Toen negeerde ik je erna' fluisterde Zayn. 'Ik deed dat omdat ik toen echt besefte hoeveel ik van je hield en zelfs als we ruzie hebben wil ik het goedmaken. Ik weet ook gewoon dat we beide koppig zijn' fluisterde Zayn. Ik zuchtte en legde mijn hoofd op zijn borst.
~*~
Ik werd wakker en voelde Zayn's arm om me heen. Hij ging met zijn hand door mijn haar. Het voelde fijn en vertrouwd. 'Goeiemorgen' zei ik zacht. Zayn kwam ietsje omhoog waardoor ik meeging. 'Ik dacht dat je nog sliep' zei Zayn. Ik grinnikte en pakte zijn hand vast. 'Het spijt me dat ik zo koppig was' zei ik. 'Was of ben?' vroeg Zayn. Ik gaf hem een dreun tegen zijn bovenarm. 'Auw dat deed een beetje pijn' zei Zayn. 'Je snapt me' zei ik. 'Ik snap het héél goed' zei Zayn. Zachtjes legt hij zijn hand op mijn wang en drukt zijn lippen op de mijne.
A/N
*is erg random aan het dansen omdat mensen die ik haat in Game of Thrones worden vermoord*
Dankje voor ietsje meer dan 120 volgers!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Joking Together #2
Novela JuvenilDit is het vervolg van het boek Joking Around. Ik raad aan die te lezen omdat er belangrijke informatie staat over wat er is gebeurd tot nu toe. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jullie vragen jullie vast af wat er op dat ene moment is gebeurd hé? Nou ik zei le...