27. questions to know

5.4K 229 23
                                    

Ik laat mijn tas vallen en kijk rond. Mijn kamer was altijd mijn toevluchtsoord maar nu voelt het meer als een nachtmerrie. Anderhalve week geleden heb ik hier nog gevochten om van deze verschrikkelijke periode weg te komen. Het voelt niet veilig meer hier, ik voel me niet meer op mijn gemak. Ik krijg allemaal nare herinneringen en neem een besluit. Ik moet Kyle zelf onder ogen komen om te weten waarom hij het deed.

~*~

Ik liep het politiebureau zonder te melden dat ik zou komen en liep richting de afdeling waar werd verhoord. Ik Zayn net de kamer uitlopen en mij verbaasd aankijken. 'Cara wat doe jij hier?' vroeg hij verbaasd. 'Vragen en antwoorden' antwoorde ik. 'Wat bedo...' ik kapte zijn zin af. 'Ik wil met Kyle praten en niemand houd me tegen' zei ik. Ik wilde verder lopen maar Zayn hield me tegen. 'Wees voorzichtig, ik grijp in wanneer nodig is' zei Zayn. Ik keek hem aan en knikte dat ik instemde. Zayn geeft me een kus in mijn haar en loopt dan de meeluister-kamer in.

Voorzichtig loop ik de verhoorkamer in en zie Kyle op een stoel met de rug naar mij toe. Ik sluit de deur en loop naar de stoel tegenover hem. Zodra ik ga zitten kijkt Kyle naar me op. 'Cara wat doe jij hier?' vroeg Kyle verbaasd. 'Je bent al de tweede die dat aan mij vraagt zei ik. Ik ging zitten en zag dat hij mijn blik ontweek.

'Waarom? Waarom deed je het?' vroeg ik.

Pov Zayn

Ik zit nerveus toe te kijken hoe Cara de eerste vraag stelt. 'Als je het fijn vind nag je erbij staan' zei de politieagente. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee ik wil me er niet mee bemoeien' zei ik.

Pov Cara

'Ik wilde je aandacht hebben, ik vind je echt leuk' antwoorde Kyle. 'Maar met vechten, me verkrachten en me ontvoeren trek je de verkeerde aandacht' zei ik. Ik stond op en liep naar hem toe. 'Ik heb veel om je gegeven maar je hebt het verpest' zei ik. Ik drukte zachtjes een kus op zijn wang en liep toen weg.

Zodra ik de kamer uit was voelde ik tranen over mijn wangen stromen. 'Cara!' riep Zayn. Ik voelde een hand mijn bovenarm vastpakken en meteen sloeg ik hem weg. 'LAAT.. me los' zei ik. Ik draaide me om en zag Zayn geschrokken naar me kijken. 'Cara waarom sloeg je me?' vroeg hij geschrokken. Ik schudde angstig mijn hoofd en rende weg.

~*~

In stilte zat ik op het dak van ons huis. Soms zit ik hier als ik alleen wil zijn. De koude lucht van de avond neemt mijn in zijn greep. 'Cara ben je hier?' vroeg iemand. Via de weerspiegeling van Natt's raam zie ik Zayn staan. Ik kruip naar de plek waar mijn raam is en buig mezelf er over.

'Wat?' vroeg ik. Zayn keek me verbaasd aan. Waarschijnlijk omdat ik op z'n kop hing. 'Ik wilde weten hoe het met je gaat. Mag ik erbij komen?' zei Zayn. Ik kwam overeind en kroop omhoog. Niet veel later kwam Zayn ook op het dak en ging naast me zitten.

'Wat een dag' zuchtte Zayn. Ik knikte en ging liggen. Ik kon de steren zien die hoog in de lucht schitterde. Ik voelde hoe Zayn mijn hand vastpakte. Dat deden we normaal nooit, vonden we te klef. Althans ik vond het te klef. 'Je bent niet alleen Cara' zei Zayn. Ik trok mijn hand terug en kwam overeind. 'Ben je soms bang geworden voor aanrakingen van jongens ofzo?' vroeg Zayn. Ik knikte bevestigend.

'Zo eng ben ik ook weer niet' zei Zayn nep verontwaardigd. 'Je bent een monster' zei ik net een kleine glimlach. 'Maar je hoeft niet bang voor mijn aanrakingen te zijn Cara. Ik zou nooit durven jouw pijn te doen' zei Zayn. Ik bleef stil voor me uitkijken. 'Oké laten we iets proberen: jij geeft aan waar bij jouw de grens is' zei Zayn. Ik stemde maar in dan. 'Is goed' zei ik.

Zayn raakte mijn hand aan. 'Dat mag' zei ik. Zayn raakte mijn middel aan en ik duwde zijn hand weg. We keken elkaar aan en hij legde zijn hand op mijn middel. Ik dacht dat het koud aanvoelde maar het gaf me een fijn gevoel. 'Je hebt warme handen' zei ik. Ik keek hem aan en legde een hand op zijn wang.
'Ik ben niet zoals Kyle' zei Zayn. Hij trok me dichter tegen zich aan en kwam dichterbij. 'Weet ik' zei ik. 'Dus kan je me weer vertrouwen?' vroeg Zayn.

A/N

Oké weer een best saai hoofdstuk (zorrie knorrie). Ik mocht al om half elf naar huis😂. Ik was bij de kapper en die had een hondje:

 Ik was bij de kapper en die had een hondje:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking Together #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu