Pov Cara
Zelfverzekerd stap ik de school in, die blikken die op mij gericht irriteerde me nu al. Maar niet veel later werden werden de blikken aangetrokken door iets anders. Vast Zayn met zijn groepje ofzo, het boeide me niks. 'Cara!' riep iemand. Ik draaide me om en zag Emily op me af rennen. 'Wat is er?' vroeg ik. 'Je leeft nog!' antwoorde ze blij. 'Ik dacht dat Zayn je met Halloween had vermoord, in vuilniszakken had gedumpt en daarna had begraven in de bosjes' voegde Emily toe. Ik schoot in de lach. 'Je hebt een te wilde fantasie' zei ik hoofdschuddend.
In stilte zat ik te werken aan mijn huiswerk in de bibliotheek. Toen Mosterd Dylan aan kwam huppelen. 'Cara ik moet even met jouw spreken' zei hij snel en voor ik ook maar antwoord kon geven stond ik al op de gang. 'Ik heb jouw niks te melden Dylan' zei ik toonloos. 'Laat het me toch uitleggen' smeekte Dylan. 'Je zoende met een ander waar je tegelijkertijd ook een relatie mee had. Je had toen ook met mij een relatie. He ging vreemd met haar en met mij. En wees blij dat het nep-bloed was en een klap van Zayn, want als ik nog jwader was zo er 1 Mosterd Dylan minder zijn op aarde' beet ik hem toe. Ik gaf hem een dodelijke blik en liep weer terug naar binnen.
~*~
'Holy shit Zayn, hoeveel waterballonen zijn dit?' vroeg ik toen ik drie emmers vol met waterballonen zag. 'Veel' antwoorde Zayn. We stonden op het dak van de school. Om de rand zat een soort verhoging om het gebouw "hoger" te laten lijken. Ik keek over de rand en zag Dylan lopen. 'Waterballon nu!' siste ik. Zayn gooide eeb waterballon die ik naar beneden liet vallen. Ik wilde nog kijken of ik hem had geraakt maar Zayn trok me terug. 'Sssstttt, straks ziet hij ons' zei Zayn terwijl hij een vinger tegen mijn lippen aandrukt. 'Is die vinger je dierbaar?' vroeg ik. Zayn liet meteen los. 'Verstandige keuze' zei ik.
Pov Zayn
'En nu op de leraar, aan de andere kant van de school roken ze' zei ik en ik pakte een emmer op. Cara lachte en rende er al naar toe. Voor het eerst in een aantal weken zie ik haar weer oprecht lachen. Die lach fleurt mij ook op als ik depri in de klas zit. Zelfs na Dylan en mij heeft ze haar karakter behouden. Grappig, vurig en zichzel, dat is waarom ik haar zo leuk vindt. 'Zayniewenie kom je nog?' roept ze. Ik hoop dat niemand dat gehoord heeft want anders zijn we de pineut. En dat is nog licht uitgedrukt. Ik ren naar haar toe en zet de emmer neer.
'Niet zo gillen' zei ik zodra ik bij haar was. 'Zayn je weet dat ik niet aan regels doe' zei Cara op een "duuuhhhh" toon. Ik rolde met mijn ogen en liep naar haar toe met twee waterballonen. 'Hier' zei ik en ik gaf haar een ballon.
'3...2...1... los!' zei ik en we lieten de waterbalonnen vallen. Na een tijdje hoorde we leraren vloeken en doken we weg. Cara begon te lachen met haar ogen gesloten. Ik sloeg snel mijn hand voor haar mond en ze keek me geërgerd aan. 'Sssstttt, anders hebben ze ons door' zei ik zacht. 'Dus als ze ons doorhebben? Je vader wil je toch geen straf geven' zei Cara zacht. 'Nou jouw wel, dus laten we maar voorzichtig doen. Het zou zonde zijn als je niet naar de kunstacademie kan gaan' zei ik.
Pov Cara
'Hoe de fuck weet jij dat ik naar de kunstacademie wil?' vroeg ik. 'Dat weet ik nu je het hebt toegegeven' antwoorde Zayn. Ik gaf hem een stomp toen we de deur van het trappenhuis hoorde opengaan. Zayn trok me achter een muurtje en legde zijn hand op mijn mond. Het was een smal stukje dus hij stond tegen mij geplet. Personal space was er niet meer. 'Sssttt, het is Dylan' fluisterde Zayn zacht. Ik keek naar rechts en zag Dylan de emmer waterballonen bekijken. Zayn ging voor me staan zodat als hij ons zag hij alleen Zayn zag.
'Zayn laten we hem confronteren' fluisterde ik zacht. 'We staan op een fucking dak Cara' fluisterde Zayn. 'Daar zijn jullie dus' zei een stem. 'Ik hoop dat we zometeen nog op een dak staan' fluisterde ik zacht.
A/N
Cliffhanger!!!! Letterlijk, eigenlijk moet ik het een roofhanger noemen. Snap je?
Ik had Cara ingekleurd:
Voor mijn verjaardag krijg ik een Wacom tekenpad (soort tablet zonder beeldscherm die je moet aansluiten op een laptop en dan kan je bijv. Met fotoshop of (die ik gebruik) autodesk sketchbook pro7) dus dan kan ik hem digitaal en gedetailleerder maken.
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Joking Together #2
Novela JuvenilDit is het vervolg van het boek Joking Around. Ik raad aan die te lezen omdat er belangrijke informatie staat over wat er is gebeurd tot nu toe. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jullie vragen jullie vast af wat er op dat ene moment is gebeurd hé? Nou ik zei le...